۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۸۶۶۴
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

پیش‌فروش ساختمان توسط شرکت‌ها منوط به اخذ مجوز ازاداره کل راه و شهرسازی است

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌فروش واحدهای ساختمانی اعم از مسکونی و تجاری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، توسط شرکت‌های ساختمانی منوط به اخذ مجوز از راه و شهرسازی این استان است.
پیش‌فروش ساختمان توسط شرکت‌ها منوط به اخذ مجوز ازاداره کل راه و شهرسازی است
قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: پیش‌فروش واحدهای ساختمانی اعم از مسکونی و تجاری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، توسط شرکت‌های ساختمانی منوط به اخذ مجوز از راه و شهرسازی این استان است.

وی تصریح کرد: بر اين اساس، سازنده‌ها موظفند طبق آيين‌نامه اجرايي قانون پيش‌فروش، براي هر نوع تبليغات رسانه‌اي بابت فروش پروژه‌هاي در حال ساخت، ابتدا از ادارات استاني وزارت راه‌ و شهرسازي مجوز بگيرند و مطبوعات استانی و کشوری می‌بایست از درج آگهی پیش‌فروش بدون مجوز راه و شهرسازی خودداری کنند.

قاسمی تاکید کرد: دستورالعمل پیش‌فروش واحدهای ساختمانی از سوی مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده و باید موارد تعیین شده در این دستورالعمل در چهارمحال و بختیاری رعایت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت راه و شهرسازی مرجع صدور مجوز پیش‌فروش واحدهای ساختمانی بوده و صدور مجوز در استان‌ها نیز بر عهده اداره کل راه و شهرسازی هر استان است.

وی یادآور شد: اگر کسی بخواهد در این استان پیش‎فروش مسکن و واحدهای ساختمانی داشته باشد ابتدا باید مجوز پیش‌فروش را از اداره کل راه و شهرسازی بگیرد، در غیر این صورت دچار تخلف شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۳:۲۵

26 Dec 2019