۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۸۵۴۵
پيام تبريک فرماندار اردل به مناسبت هفته معلم:

معلم نقاشي‌ست که نقش علم بر طبيعت بکر دانش آموز مي‌زند

فرماندار شهرستان اردل در پيامي نوشت: مسير و هدف معلمي سعادت است و نقاشي است که نقش علم بر طبيعت بکر دانش آموز مي زند.
معلم نقاشي‌ست که نقش علم بر طبيعت بکر دانش آموز مي‌زند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در پيامي به مناسبت هفته معلم از زحمات شبانه‌روزي معلمان و مربيان تلاشگر قدرداني كرد.
در اين پيام آمده است:

بي‌ترديد راز ماندگاري و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفاي باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهاي زلال پويندگان راه سعادت و تكامل بشري حاصل مجاهدت‌هاي معلمان و مربيان فرزانه‌اي است كه امانت‌دار انسان‌اند.

معلماني كه عشق‌شان كلاس است و همواره بر تخته‌سياه دل سپيد مي‌نويسند و با هر زمزمه محبت، گوش و هوش آگاهان را آكنده از شور زندگي مي‌كنند.
و از همين رو است كه معلم پير انقلاب، امام راحل‏(ره)، در شان معلم مى‏فرمايد: «مقام معلم مقام والايى است، مقامى بالاتر از مقام معلم نيست.

معلم چراغ فروزنده سرزمين علم وفرهيختگي است ، مسير و هدف معلمي سعادت است و نقاشي است که نقش علم بر طبيعت بکر دانش آموز مي زند و او امروز خود را وقف فرداي ديگران مي سازد و با اين کار ، نام خود را در رديف نام انبياء بر کتيبه تاريخ نقش مي بندد.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد آيت الله مرتضي مطهري معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامي ، روز معلم را خدمت همه معلمان و اساتيد فرهيخته و فرهنگ آفرين شهرستان اردل تبريک و تهنيت عرض نموده و از خداوند بزرگ متعال در سال(اقتصاد مقاومتي ، اقدا م و عمل ) توفيق همه تلاشگران عرصه تعليم و تربيت را در اين مسير دشوار و اميد بخش مسالت دارم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۶:۴۴

27 Dec 2019