۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۲۸۵۳۹
در سال 94 /

بيش از 236 کيلومتر شبگه گاز در سطح کوهرنگ اجرا شد

مديرعامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختياري گفت: تا پايان سال 94 بيش از 236 کيلومتر شبکه گاز در سطح اين شهرستان اجرا شده که حدود 40 کيلومتر آن شهري و 196 کيلومتر از آن روستايي است.
بيش از 236 کيلومتر شبگه گاز در سطح کوهرنگ اجرا شد
به گزارش جهانبین نیوز، سيامک حيدري مديرعامل شرکت گاز استان چهار محال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: 59 شهر و روستاي شهرستان کوهرنگ از نعمت گاز طبيعي برخودار هستند.

حيدري در صدر هيئتي کارشناسانه و در بازديد از منطقه صعب‌العبور ديدني سرآقاسيد، شهرستان کوهرنگ که جهت بررسي وضعيت منطقه به لحاظ گازرساني صورت گرفت، از برخورداري 41.5 درصدي جمعيت شهري و روستايي شهرستان کوهرنگ از نعمت گاز طبيعي خبر داد.

وي ضمن تقدير از تلاش‌هاي مجدانه همکاران سازمان، به ويژه واحد مهندسي و اجرا به لحاظ کار در شرايط سخت، مناطق صعب‌العبور و جنگلي خصوصا منطقه بازفت، گفت: تا پايان سال 94 بيش از 236 کيلومتر شبکه گاز در سطح اين شهرستان اجرا شده که حدود 40 کيلومتر آن شهري و 196 کيلومتر از آن روستايي است.

 حيدري با بيان اينکه در مجموع اين مقدار شبکه‌گذاري، منجر به پذيرش 3784 مشترک گاز در سطح شهرستان شده است، شمار مشترکين سال 94 را  731 مشتر ک جديد عنوان کرد و افزود: تعداد 462 از اين اشتراک‌ها  شهري و تعداد 269 مورد نيز روستايي است.

وي تعداد انشعابات نصب شده در سطح شهرستان را 3143 انشعاب اعلام و ادامه داد: از اين تعداد انشعاب نصب شده تعداد 173 مورد در سال 94  اجرا شده است.

حيدري  خاطرنشان کرد: در اين شهرستان 4210 خانوار شهري و روستايي از نعمت گاز طبيعي برخوردار هستند که تعداد مشترکين صنعتي و کشاورزي اين شهرستان 64 مورد و ايستگاه cng آن هم يک مورد است.

در اين بازديد از مسيرهاي احتمالي گازرساني به اين روستا باز ديد بعمل آمد و مشکلات و چالش‌هاي آن در ديدار با دهياري و مردم مورد بررسي قرار گرفت.

مسير اجرايي اين روستا به دليل برف‌گير بودن و سختي مسير از دشوارترين مسيرهاي اجرايي در استان به شمار مي‌آيد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۶:۲۶

27 Dec 2019