۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۲۸۴۲۰
رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ:

توسعه اقتصادي و رشد توليد ناخالص داخلي مديون قشر کارگري است

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ گفت: اگر از توسعه اقتصادي و رشد توليد ناخالص داخلي، صحبت ميکنيم، همه و همه در سايه تلاش اين قشر زحمتکش و عظيم کارگراتفاق خواهد افتاد.
توسعه اقتصادي و رشد توليد ناخالص داخلي مديون قشر کارگري است
به گزارش جهانبین نیوز، فرج الله چراغپور، رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ، در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: در راستاي گراميداشت هفته کار و کارگر برنامه هاي ويژه اي از سوي اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي در نظر گرفته شده است.

چراغپور بيان داشت: هفته کارگر، همه ساله از تاريخ پنجم ارديبهشت آغاز و تا تاريخ يازدهم(روز کارگر) ادامه دارد، فرصتي مناسب براي پي بردن به جايگاه و منزلت اجتماعي کارگران عزيز و تلاشگر  است.

وي گفت: تکريم کارگر هم در دين مبين اسلام مورد تاکيد بوده و هم در نظام مقدس ما بسيار مورد توجه واقع شده است.

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ در ادامه گفت: پيامبر اکرم (ص) دست پينه بسته کارگر را مي بوسيد و مي فرمود اين دست، دستي است که خدا و رسول او دوستش دارند و در جايي ديگر ميفرمود مزد کارگر را بايستي قبل از اينکه عرقش خشک شود پرداخت نمود.

چراغپور افزود: کارگران ستون فقرات هر کشوري هستند، اگر ما از استقلال و خودکفايي صحبت ميکنيم، اگر از اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل صحبت ميکنيم، اگراز توسعه اقتصادي و رشد توليد ناخالص داخلي، صحبت ميکنيم، همه و همه در سايه تلاش اين قشر زحمتکش و عظيم کارگر اتفاق خواهد افتاد، بنابراين بر خود واجب ميدانم هفته کار را به تمامي عزيزان تبريک و از زحمات طاقت فرساي اين عزيزان تقدير و تشکر بنمايم.
 
انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۵:۵۶

26 Dec 2019