۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۲۸۱۴۸
مسئولين چه مي‌کنند؟

وضعيت اسفناک گلزار شهدا گمنام در کوهرنگ + عکس

گلزار شهداي گمنام چلگرد در کوهرنگ در استان چهارمحال و بختياري نمونه روشن از بي‌توجهي و کوتاهي مسئولاني است که فقط آمار و درصد مي‌دهند که فلان ميزان از گلزارهاي شهدا رسيدگي شده است.
وضعيت اسفناک گلزار شهدا گمنام در کوهرنگ + عکس
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، بهمراه سرهنگ کرم نظري فرمانده ناحيه سپاه کوهرنگ جناب سروان احمدي فرمانده حوزه اميرالمومنين چلگرد جهت اداي احترام به شهداي عزيز و گمنام شهر چلگرد سري به مقبره آنها زديم، متاسفانه به محض ورود به اين گلزار شهدا و ديدن مظلوميت آنها بغضي راه نفسمان را گرفت و اشک همه را جاري ساخت.

5 شهيد بزرگوار گمنام کوهرنگ در تاريخ 19/1/1384 باحضور  مردم اين شهرستان تشيع شدند و از اين تاريخ تاکنون گمنام مانده‌اند.

اين سوال که بعد از شهدا ما چه کرديم همواره بي‌پاسخ مانده است و شايد به اين دليل که آنقدر کوتاهي صورت گرفته است کسي توان پاسخگويي به اين سوال را نداشته باشد اما هرچه هست يک نتيجه را به دنبال داشته و آنکه ما هنوز نتوانستيم در معرفي شهداي‌مان به مردم، جوانان و نسل‌هايي که يکي پس از ديگري متولد مي‌شوند موفق باشيم.
 
گلزارهاي شهدا مکان پاکي است که انس با آن در دل جوانان غوغا به پا مي‌کند و همين مزارهايي که نام شهيد بر آن درج شده است، آنچنان کشش و جاذبه‌اي دارد که هر کسي را با هر تيپ و قيافه‌اي مجذوب خود مي‌کند.

حالا اما برخي مسئولين به همين مزار شهدا هم رحم نکرده و آنقدر کوتاهي مي‌کنند تا نوشته‌هاي شهيد بر سنگ مزار اين شهدا از روي قبور پاک شود.
 
گلزار شهداي گمنام چلگرد يک نمونه روشن از بي‌توجهي و کوتاهي مسئولاني است که فقط آمار و درصد مي‌دهند که فلان ميزان از گلزارهاي شهدا رسيدگي شده است و فلان مقدار از مزار شهدا به سيستم آبياري و صندلي براي خانواده‌هاي شهدا مجهز شده است اما واقعيت آن چيزي است که در اين تصاوير مي‌بينيد.

در کوهرنگ وضعيت گلزار شهدا اين است که مي‌بينيد، گلزار شهدايي که مي‌توانست هر شهيدش با حجله‌اي زيبا و آراسته به دست مادر شهيد ميزبان جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب باشد اما حالا اگر از کنارشان رد شويد به زحمت مي‌‌توان فهميد که اين‌ها مزار شهداست.
 
تصاوير زير گوياي کوتاهي آشکار مسئوليني است متولي اصلي رسيدگي به امور شهدا و ايثارگران هستند.

گزارش و عکس‌ها همت بدري فرد کوهرنگ

















انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۰:۵۸

6 Feb 2020