۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۲۸۱۱۱
رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري:

سال جديد سال شکوفايي فرهنگ و هنر در چهارمحال و بختياري خواهد بود/هنرمند بايد اهل درد و درک باشد

رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري گفت: اميد است سال 1395 با حمايت مسئولين سال شکوفايي فرهنگ و هنر در چهارمحال و بختياري باشد.
سال جديد سال شکوفايي فرهنگ و هنر در چهارمحال و بختياري خواهد بود/هنرمند بايد اهل درد و درک باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، حجت‌الله شيرواني رئيس حوزه هنري چهارمحال و بختياري در نشست خبري با اصحاب رسانه اظهار کرد: مي‌طلبد هنرمندان و متوليان فرهنگ فرصتي بيابند و برنامه‌هايي در راستاي فرهنگ و هنر داشته و با اين اقدام خود هنرمندان را دور هم جمع کنند.

وي با اشاره به اينکه در سال گذشته استاندار و معاون ايشان همکاري خوبي را با ما داشتند تصريح کرد: براي حاکم کردن گفتمان فرهنگي و توجه به هنر در اين استان نبايد از هيچ تلاشي دريغ کرد.

شيرواني با اشاره به اينکه انقلاب ما يک انقلاب فرهنگي است و بايد به آن توجه بيشتري داشت اذعان داشت: يکي از انگيزه‌هاي ما رسد کردن احوال جامعه و مسائل پيرامون آن است.

وي خبرنگاران را در فرهنگ‌سازي يک امر خاص، بهترين گزينه خواند و بيان داشت: خبرنگاران مي‌توانند با زدن قلم خود مقدمه‌سازي توليد برنامه‌ها توسط مسئولين را داشته باشند.

شيرواني با اشاره به اينکه هنر نوعي جهان‌نگري، بينش و تعهد است گفت: بايد شعارهاي مردم را با زبان هنر و در غالب محصولات هنري ارائه کنيم.

هنر مند بايد اهل درد و درک باشد

رئيس حوزه هنري چهار محال و بختياري گفت: يک هنرمند ايراني بايد هنر را بشناسد، اهل عمل باشد و غالب‌هاي هنري را از قبل فرا بگيرد.

شيرواني انديشه‌هاي شهيد آويني را نوعي هنر خواند و گفت: شهيد مرتضي آويني مي‌گويد: قلب هنرمند بايد جلوه‌گاه حسن و بهاء حضرت حق باشد و آيينگي نيز بداند.

وي ۲۰ تا ۲۷ فروردين را هفته هنر خواند و برنامه‌هاي چهارمحال و بختياري در اين هفته را اينگونه بيان کرد: غبارروبي و عطرافشاني شهداي انقلاب و همچنين قطعه هنرمندان شهرکرد، ديدار با نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه شهرکرد، نشست با داستان‌سراهاي انقلاب، نشست با شعرای انقلاب، برپايي جشن و شادماني و... از مهم‌ترين برنامه‌هاي هفته هنر در اين استان خواهد بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۴۳

27 Dec 2019