۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۲۸۱۰۷
رئيس اداره ارشاد اسلامي اردل:

حضرت فاطمه(س) الگوي مادران ايراني است

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت:مادران ايراني همانند حضرت فاطمه(س) هميشه پشتيبان ولايت بوده و فرزندان خود را بري دفاع از دين اسلام تقديم کردند.
حضرت فاطمه(س) الگوي مادران ايراني است
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل درحاشيه برپايي نمايشگاه کتاب در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت ميلاد با سعادت حضرت فاطمه(س)، هفته مقام زن و روز مادر گفت: زنان با الگو گيري از شخصيت بانوان صدر اسلام در طول انقلاب اسلامي ايران هميشه ياور و پشتيبان مباني انقلاب اسلامي ايران بودند.

همتي با بيان اينکه حضرت فاطمه(س) الگوي مادران ايراني است افزود: مادران ايراني همانند حضرت فاطمه(س) هميشه پشتيبان ولايت و فرزندان خود را بري دفاع از دين اسلام تقديم کردند.

وي با اشاره به نقش انقلاب اسلامي در احياي جايگاه زن خاطرنشان کرد: عظمت و کرامتي که انقلاب اسلامي و امام خميني (ره) به زن دادند دقيقأ همان کرامتي است که اسلام به زنان بخشيد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل نقش زنان را در جريا ن انقلاب اسلامي پررنگ خواند و گفت: زنان خدمات ارزنده اي چه در به وجود آوردن و تداوم انقلاب و چه در معرفي آن به نسل آينده داشته اند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۳۱

27 Dec 2019