۰
plusresetminus
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) هفشجان گفت : آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران از هر اقدامی فروگذار نبوده و از ابزارهای گوناگون جهت فشار بر نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند.
آمریکا از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند/ضرورت ایستادگی نظام جمهوری اسلامی در مقابل اهداف دشمن
به گزارش جهانبین نیوز ، ستوان یکم پاسدار حبیب الله ربیع زاده هفشجانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) هفشجان در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر با اشاره به اینکه امروزه امریکای جنایتکار با بهانه های گوناکون علیه ملت ایران از هراقدامی فروگذار نبوده است اظهار کرد: امروز آمریکا از ابزارهای گوناگون مثل تحریم، تهدید نظامی ، استحاله فرهنگی و ... جهت فشار بر نظام جمهوری اسلامی استفاده می کند.

وی با بیان اینکه ، نباید به این اندیشید که در دوران پسا برجام فقط با مذاکره می توان کارها را پیش برد و دیگر نیازی به ابزار نظامی و موشک نیست و دشمن دست از دشمنی برداشته و می توان همه چیز را با مذاکره حل کرد بیان داشت: آمریکا از هر ابزاری مثل گفتگو ، مبادلات اقتصادی ، تحریم ، تهدید نظامی و هر وسیله دیگر برای پیشبرد اهداف خود در به زانو در آوردن ملت ایران استفاده می کند.

ربیع زاده با تاکید بر اینکه ما باید با همه توان خود در مقابل دشمن ایستادگی کنیم اذعان داشت: ما باید در همه زمینه ها قوی بوده و توان مقابله و دفاع در مقابل دشمن را داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر از موضع قدرت وارد شویم کشور را در هر زمینه ای واکسینه کرده و در مذاکرات هم به عنوان برگ برنده می توان از آن استفاده کرد.

ربیع زاده با اشاره به اینکه بر اساس آموزه های دینی مان باید راه هرگونه تسلط کفر و بیگانگان را بر خود ببندیم تصریح کرد: ما باید در هر زمینه ای قدرتمند بوده تا راه تسلط دشمن بر کشور عزیزمان بسته باشد.

وی افزود: اگر ما ضعیف باشیم هرکشور کوچکی هم بر خود اجازه می دهد که کشور ما را تهدید کند پس زمانیکه دشمن هر لحظه به دنبال تقویت توان نظامی و موشکی خود است چطور می توانیم بگوییم روزگار موشک گذشته است ؟

 ربیع زاده یادآور شد: اگر ما بخواهیم در معاملات جهانی برگ برنده داشته باشیم باید در همه زمینه ها چون علمی، دیپلماسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی بویژه توان موشکی قوی باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه باید قوی بود و کشور را در هر زمینه ای واکسینه کرد خاطر نشان کرد: روزگار روزگار همه چیز است هم مذاکره و هم موشک.

انتهای پیام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۱۶

27 Dec 2019