۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۲۷۸۳۵
کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي اردل خبر داد؛

برگزاري مراسم عزاداري شهادت حضرت زهرا (س) در 100 مسجد اردل

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: مراسم عزاداري شهادت حضرت زهرا (س) در 100 مسجد و حسينيه اين شهرستان برگزار مي‌شود.
برگزاري مراسم عزاداري شهادت حضرت زهرا (س) در 100 مسجد اردل
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفتوگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: در ايام فاطميه دوم، مراسم‌هاي عزاداري شهادت حضرت زهرا (س) باحضور مبلغين اعزامي در ۱۰۰مسجد و حسينيه شهرستان اردل برگزار مي‌شود.

حسيني گفت: در روز يکشنبه 23 اسفندماه راس ساعت ۹ صبح همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) دسته‌هاي سينه‌زني و زنجيرزني از مقابل مسجد حضرت ابالفضل (ع) تا گلزار شهداي اردل با حضور هيئت‌هاي مذهبي راه‌اندازي خواهد شد.

وي با اشاره به الگوپذيري زنان مسلمان از زندگي حضرت زهرا (س) گفت: عبادت، بندگي، حجاب و عفاف و اخلاق اسلامي از ويژگي‌هاي زندگي حضرت زهرا (س) بود که بايد امروز در جوامع اسلامي تمام زنان و دختران مسلمان از زندگي حضرت زهرا (س) الگو بگيرند و اگر کسي نتواند از اين الگوهاي بسيار خوب و معنوي استفاده کند به‌طور يقين در زندگي دنيا و آخرت با مشکل مواجه مي‌شود.

حسيني بيان کرد: شهادت حضرت زهرا (س) منشاء شهادت‌هاي ديگر است و بايد ايام فاطميه مانند عاشورا برنامه‌ريزي شود تا مردم ايام فاطميه را بهتر درک کنند.

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل افزود: حضرت با توجه به شأن و منزلتي که دارد مادر ۱۱ امام معصوم است و در نزد خدا و پيامبر شخصيت ويژه دارد و وظيفه ما است که در ايام فاطميه برنامه‌ريزي بهتري داشته باشيم که مردم عظمت شخصيتي حضرت زهرا (س) را بهتر بشناسند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۱:۵۱

30 Dec 2019