۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۲۷۷۷۰
رئيس جمعيت هلال احمر اردل خبر داد؛

فعاليت شبانه‌روزي سه اکيپ نوروزي هلال احمر در اردل

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل گفت: هلال احمرشهرستان اردل با سه پايگاه امداد و نجات اقدام به ارائه خدمات در ايام نوروز مي‌کنند که از تاريخ ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردين ۹۵ سه اکيپ امداد و نجات به صورت شبانه‌روزي فعال مي‌باشند.
فعاليت شبانه‌روزي سه اکيپ نوروزي هلال احمر در اردل
به گزارش جهانبین نیوز؛ برجعلي ظفري رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: همه‌ساله ما از چند روز قبل از تعطيلات نوروز و در ايام نوروز با استقرار اکيپ‌هاي نورزي هلال احمر به منظور راهنمايي مسافران و تحويل نقشه راه‌ها، توسط جواناني که از قبل دوره‌هاي لازم را طي کرده‌اند سعي مي‌کنيم براي مسافران جاده‌ها را امن کنيم.

ظفري اظهار کرد: هلال احمرشهرستان اردل با سه پايگاه امداد و نجات اقدام به ارائه خدمات در ايام نوروز مي‌کنند که از تاريخ ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردين ۹۵ سه اکيپ امداد و نجات به صورت شبانه‌روزي فعال مي‌باشند.

وي با بيان اينکه پايگاه‌هاي جاده‌اي در طول سال هميشه فعال مي‌باشند افزود: اکيپ‌هاي امدادي در سه مسير سه‌راهي اردل کاج، شهر دشتک و شهر سرخون آماده خدمت‌رساني به مسافرين نوروزي مي‌باشند.

رئيس هلال احمر شهرستان اردل خاطرنشان کرد: هيچ‌کدام از اين امدادگران و اعضاي جوانان را با زور وادار به شرکت در اين طرح آن هم در اين فصل از سال نکرده مگر اينکه با عشق و علاقه شخصي و با گرفتن دستورات ديني و پايبند بودن به دستورات الهي خود را وقف مردم مي‌کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۳:۰۳

29 Dec 2019