۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۲۷۷۱۳
امام جمعه لردگان؛

حضور مردم در انتخابات امسال ستودني است

امام جمعه لردگان گفت: حضور مردم در انتخابات امسال ستودني است و اين حضور تيري بر چشم دشمنان نظام و انقلاب بود.
حضور مردم در انتخابات امسال ستودني است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت‌الاسلام انصاري امام جمعه لردگان، در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اظهار کرد: مردم شهرستان لردگان در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري امسال با وحدت، شور و اشتياق فراوان به نداي رهبر عظيم‌الشان انقلاب لبيک گفتند و پاي صندوق‌هاي راي حاضر شدند و اين حضور مردم در انتخابات ستودني و قابل تقدير است.

انصاري در بخش ديگر سخنان خود، با گراميداشت روز درختکاري و هفته منابع طبيعي (۱۵ تا ۲۱ اسفندماه) تاکيد کرد: اين جنگل‌ها و مراتع، ريه‌هاي تنفّسي شهرها و محيط‌هاي زندگي‌اند و جنگل‌ها را بايد حفظ کرد، متأسّفانه جنگل‌ها توسط برخي انسان‌هاي سودجو به ذغال تبديل مي‌شوند و نياز است مسئولين مربوطه اين افراد را شناسايي کنند و با آنها برخورد قانوني شود.

وي حمايت همگان را در حفظ اين نعمت الهي مهم خواند و تاکيد کرد: با حمايت مردم و مسئولان در حفظ منابع طبيعي و اهميت آن در توسعه پايدار کشاورزي گام برداريم.

امام جمعه لردگان، در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به 14 اسفندماه، سالروز تاسيس کميته امداد امام خميني (ره) اظهار داشت: اين نهاد انقلابي و حمايتي، از جمله نخستين سازمان‌هايي بود که بعد از پيروزي انقلاب، به دستور بنيان‌گذار کبير انقلاب، تاسيس شد.

وي ادامه داد: کميته امداد تاکنون خدمات ارزشمند زيادي به نيازمندان ارائه داده و بسياري از خانواده‌هاي بي‌بضاعت کشور ازجمله شهرستان لردگان، با استفاده از اين حمايت‌ها، به خوداتکايي رسيده‌اند.
 
 وي با اشاره به برگزاري جشن نيکوکاري توسط کميته امداد امام خميني (ره)، از مردم نوع‌دوست لردگان خواست در روزهاي پاياني سال 1394، باحضور در پايگاه‌هاي کميته امداد، به سهم خود در شادي نيازمندان سهيم شوند.

به گفته وي، کمک به افراد نيازمند، برکت زندگي انسان را زياد مي‌کند و قبل از اينکه نيازمندان جلوي ما دست دراز کنند ما پيش‌قدم شويم و به نيازمندان کمک کنيم.

انتهاي پيام1026ج /630 ل

 
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۸:۰۵

30 Dec 2019