۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۲۷۶۹۵
به مناسبت ايام فاطميه

100 گفتمان ديني در مدارس اردل برگزار مي‌شود

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل از برگزاري 100 گفتمان ديني و مذهبي ويژه جوانان به مناسبت ايام فاطميه در اين شهرستان خبر داد.
100 گفتمان ديني در مدارس اردل برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: در ايام فاطميه دوم امسال ۱۰۰ گفتمان ديني و مذهبي در مدارس و دانشگاه‌ها با موضوعات مختلف تحکيم بنيان خانواده، روابط پسر و دختر، حجاب و عفاف و زن و رسالت اجتماعي برگزار مي‌شود.

حسيني برگزاري اين‌گونه مراسم را فرصت مغتنمي براي القاي معارف ديني به مخاطبان جوان و نوجوان دانست و افزود: در اين جلسات گفتمان به مباحث اعتقادي و معرفتي و همچنين پاسخ به شبهات ديني جوانان و نوجوانان به شکل چهره به چهره پرداخته مي‌شود.

وي اظهار کرد: شهرستان اردل داراي ظرفيت‌هاي مناسبي براي انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و مذهبي است و بايد با برنامه‌ريزي منسجم و کارآمد از اين فرصت‌ها به منظور مبارزه با شبيخون فرهنگي استفاده کرد.

حسيني اعلام کرد: اين جلسات گفتمان از ۲۲ اسفندماه با حضور مبلغين اعزامي از قم آغاز مي‌شود و تا پايان ايام فاطميه دوم ادامه دارد.

وي از توزيع اقلام فرهنگي در مساجد اين شهرستان خبر داد و گفت: رسالت فرهنگي و مذهبي سازمان تبليغات اسلامي براساس ترويج معارف ديني و عقيدتي در جامعه و مبارزه با مصدايق و جلوه‌هاي شبيخون فرهنگي در جنگ نرم تدوين و پي‌ريزي شده است که به همين منظور بايد با رصد فرهنگي آسيب‌ها و معضلات را شناخت و در راستاي حذف آنها برنامه‌ريزي کرد.

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل با بيان اينکه تهيه و توزيع به موقع کتاب ها و نشريات فرهنگي، مذهبي از سوي دستگاه‌ها و نهادهاي فرهنگي و مذهبي تأثيرگذار تهيه مي‌شود، افزود: ارتقاي دانش معرفتي نسل جوان و نوجوان در برابر توطئه‌ها و ترفندهاي گمراه‌کننده رژيم‌هاي استکباري است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۴:۱۸

6 Feb 2020