۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۲۷۲۲۳
به مناسبت دهه فجر:

۵ پروژه راه و شهرسازي در شهرستان لردگان افتتاح شد

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از افتتاح و بهره‌برداري ۵ پروژه راه و شهرسازي به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي ايران با حضور استاندار و مديران استاني و شهرستاني در شهرستان لردگان خبر داد.
۵ پروژه راه و شهرسازي در شهرستان لردگان افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم قاسمي مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از افتتاح و بهره‌برداري ۵ پروژه راه و شهرسازي به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي ايران با حضور استاندار و مديران استاني و شهرستاني در شهرستان لردگان خبر داد و افزود: اين ۵ پروژه شامل ۳ پروژه در بخش راهسازي و ۲ پروژه دربخش فني و اجرايي كه جمعاً با اعتباری بالغ‌بر ۴۴ هزار و هفتاد ميليون ريال كه مورد افتتاح و بهره‌برداري قرار گرفت.

وي به تشريح مشخصات فني پروژه‌هاي افتتاح شده در بخش فني و اجرايي پرداخت و افزود: سالن چند منظوره بحران آلوني با اعتباري بالغ‌بر ۹ هزار و ۹۷۰ ميليون ريال و با مساحتی معادل ۱۳۵۰مترمربع در بخش آلوني اين شهرستان و سالن تيراندازي شهر لردگان با اعتباري بالغ‌بر هفت هزار و ۶۰۰ ميليون ريال و زيربناي ۹۱۱ مترمربع كه شامل بخش‌هاي اداري و سالن‌هاي ۱۰، ۲۰ و ۵۰ متري مي‌باشد.

قاسمي در ارتباط با پروژه‌هاي راهسازي ادامه داد: اين ۳ پروژه درقالب راه‌هاي روستايي با اعتباري بالغ‌بر ۲۶ هزار و ۵۰۰ ميليون ريال شامل بهسازي و آسفالت محور‌هاي چرگن، سرقلعه به پل شهيدنژادي و سرقلعه به آنجو در بخش مركزي لردگان مي‌باشد.

مديركل راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري افزود: دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا آخرین دستاوردها و عملکرد راه و شهرسازي برای بهرمندی بیش‌تر مردم مورد افتتاح و بهره‌برداري قرار گيرند.

وی با تصریح بر اینکه مسیر پیشرفت در کشور هموار شده است، خاطرنشان کرد: این روند زمان‌بر است و همه باید برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

گفتني است لردگان مركز شهرستان لردگان در فاصله ۱۶۹ كيلومتري از شهركرد مركز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۲:۲۵

20 Jan 2020