:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مهم‌ترین عامل بروز و ظهور انقلاب عنصر دین و معنویت بود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۲۷۱۴۲
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهرکرد

مهم‌ترین عامل بروز و ظهور انقلاب عنصر دین و معنویت بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عنصر دین و معنویت مهم‌ترین عامل بروز و ظهور این انقلاب بود. عنصری که بسیاری از فرهنگ‌های شرق و غرب با ترفند‌های دین‌ستیزی و دین‌گریزی، قصد صدمه زدن بر پیکر آن را داشتند.
مهم‌ترین عامل بروز و ظهور انقلاب عنصر دین و معنویت بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جشن انقلاب چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ با مشت‌های گره کرده مردم علیه رژیمی که تا دندان مسلح بود، توانست پیروز شود و این پیروزی، خشم بیگانگان و مخالفان را برانگیخت.

مظفر با تاکید بر اینکه اکنون سی و هفت سال از پیروزی بر فریبکاران، توطئه‌گران، تهدیدها و تحریم‌ها می‌گذرد، خاطرنشان کرد: این انقلاب ساده به ثمر نرسیده و همیشه باید از کسانی که در این عرصه جان‌فشانی کردند، قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: شناساندن اهداف و انگیزه‌های انقلاب به نسل امروز بهترین راه برای ادامه اندیشه و تفکر مبارزان انقلابی خواهد بود.

مظفر با اشاره به حمایت کشورهای قدرتمند خارجی از رژیم طاغوت عنوان کرد: با توجه به حمایت کشورهای قدرتمند خارجی از رژیم طاغوت، به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی جهانیان را شگفت‌زده کرد.

مظفر به خاطرات دوران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما اعلامیه‌های امام (ره) را منتشر می‌کردیم، در گروه توحیدی صف همه ما نارنجک و اسلحه و مواد انفجاری مثل بمب که همه برای احتیاط بود.

وی ادامه داد: نهضت آزادی اصلاً به انقلاب اعتقادی نداشت و مبارزات آنها مشروط به حضور شاه و سلطنت کردن بود، نه حکومت کردن بلکه به صورت تشریفاتی حضور داشته باشد و اصلاً اعتقادی به انقلاب به این معنا نداشت و با مشی لیبرالیسمی که داشتند مردم را علیه شاه بسیج نمی‌کردند اما در عین حال نقدهایی به شاه داشتند اما گروه‌های مسلحانه‌ای که وصل به امام (ره) بودند فقط مشی ایشان را دنبال می‌کردند و مشی امام (ره) هم براندازی رژیم شاه و رژیم سلطنتی بود و می‌خواستند زمینه برای سلطنت شاه وجود نداشته باشد و این تفاوت اساسی بود.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۸:۱۱

15 Feb 2020