۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۲۷۱۲۱
به مناسبت دهه فجر؛

35 برنامه شاخص در بروجن برگزار مي‌شود

فرماندار بروجن از برگزاري 35 برنامه شاخص به مناسبت دهه مبارک فجر در اين شهرستان خبر داد.
35 برنامه شاخص در بروجن برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، سيد سيف‌ا... فياضي در گفت‌وگو با خبرنگار کلار، با اشاره به مهمترين برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي بروجن، از برگزاري ۳۵ برنامه شاخص به مناسبت ايام‌ا... مبارک دهه فجر در اين شهرستان خبر داد.

فياضي به تشريح برنامه‌هاي شاخص دهه فجر در بروجن پرداخت و گفت: نواختن زنگ انقلاب همزمان با ورود امام خميني (ره) در مصلي نماز جمعه، محفل انس با قرآن با حضور قاري بين‌المللي، برگزاري رژه موتوري و ناوگان حمل و نقل، جشنواره شعر طنز شهرستان، نمايشگاه و دستاوردهاي مددجويان زندان و برگزاري جشنواره حلقه‌هاي صالحين از جمله مهمترين برنامه‌هاي دهه فجر در اين شهرستان است.

فياضي به افتتاح پروژه‌هاي جهاد کشاورزي در اين شهرستان اشاره کرد و گفت: ياوداره شهداي اصناف عصر روز ۱۴ بهمن در سالن سپاه بروجن برگزار مي‌شود.

وي گفت: کنسرت موسيقي، نشست سراسري روحانيون شهرستان، همايش پياده‌روي دانشجويان، ايستگاه سلامت، همايش نقش زنان در انقلاب اسلامي و مسابقات قرآني از ديگر برنامه‌هاي دهه فجر در بروجن است.

فرماندار بروجن، برپايي نماز جماعت ۱۳۵۷ نفري دانش‌آموزان بروجني را از ديگر برنامه‌هاي دهه فجر در بروجن عنوان کرد و گفت: گلباران و عطرافشاني قبور مطهر شهدا عصر روز پنجشنبه هفته جاري در روضه‌الشهداي اين شهر برگزار مي‌شود.

فياضي، تجليل از جوانان و نخبگان قرآني، ايستگاه نقاشي ويژه فرزندان مددجوي شهرستان، ديدار بسيجيان با نماينده محترم ولي‌فقيه در استان، جشن بزرگ انقلاب در فرادنبه و نشست روشنگري ويژه خواهران را از ديگر برنامه‌هاي دهه فجر در اين شهرستان برشمرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۰:۵۱

26 Jan 2020