۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۷۰۳۱
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری:

موقعیت اجتماعی و فضای مناسب برای تفریح و سرگرمی راهی برای پیشگیری از اعتیاد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری گفت: موقعیت اجتماعی مناسب و یک فضای مناسب برای تفریح و سرگرمی عاملی برای پیشگیری از گرایش جوانان به موادمخدر بوده و می توانیم گرایش خانه‌گردی‌ های دوستانه در فضاهای بسته را کاهش دهیم.
موقعیت اجتماعی و فضای مناسب برای تفریح و سرگرمی راهی برای پیشگیری از اعتیاد
به گزارش جهانبین نیوز، قدیر مرتضوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری در خصوص پیشگری و مبارزه با موادمخدر و جلوگیری از گرایش جوانان به اعتیاد اظهار داشت: مبلغین، ائمه جماعت و روحانیون نقش موثری در جامعه داشته  و می‌توانند در مبارزه با موادمخدر گام‌های بلندی بردارند.

مرتضوی عامل‌های اجتماعی را یکی از مهمترین علت‌های اعتیاد در جوانان دانست و افزود: آموزش به خانواده‌ها نقش مهمی در پیشگیری از گسترش اعتیاد در جامعه دارد و روحانیون در این خصوص در شهرها و روستاها می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: موقعیت اجتماعی مناسب و یک فضای مناسب برای تفریح و سرگرمی عاملی برای پیشگیری از گرایش جوانان به موادمخدر بوده و می‌توانیم گرایش خانه‌گردی‌‌های دوستانه در فضاهای بسته را کاهش دهیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اطلاع‌رسانی روحانیون در جامعه در خصوص زیان‌های مصرف موادمخدر و همچین آگاه‌سازی خانواده نقش مهمی در پیشگری از گسترش اعتیاد در جامعه دارد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۹:۱۶

9 Feb 2020