۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۲۶۹۱۵
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه

هر اقدامي در راستاي خدشه وارد کردن به صحت و سلامت انتخابات خيانت به نظام است

امام جمعه کوهرنگ گفت: پويايي و تحرک مردم و گروه هاي سياسي در انتخابات امري پسنديده است اما هر گونه اقدام که در راستاي خدشه وارد کردن به صحت و سلامت انتخابات باشد، خيانت به نظام است.
هر اقدامي در راستاي خدشه وارد کردن به صحت و سلامت انتخابات خيانت به نظام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سيدشهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه شهر چلگرد در تاريخ 2/11/94،  با اشاره به ديدار اخير رهبر معظم انقلاب با مجريان انتخابات پيش روي نظام اسلامي تصريح کرد: پويايي و تحرک مردم و گروه هاي سياسي در انتخابات امري پسنديده است اما هر گونه اقدام که در راستاي خدشه وارد کردن به صحت و سلامت انتخابات باشد، خيانت به نظام است.

امام جمعه کوهرنگ همچنين با تأکيد بر اين که راه حل مشکلات اقتصادي کشور بايد در درون کشور جست و جو شود، ابراز داشت: بهترين راه حل مشکلات اقتصادي کشور در عمل به سياست هاي اقتصاد مقاومتي و مديريت درست منابع و در به کار گيري افراد صالح در پست هاي کليدي کشور خلاصه مي شود.

اين مقام مسؤول همچنين با اشاره به برگزاري همايش خيرين مدرسه ساز اين استان به ميزباني شهر تهران در روزهاي اخير افزود: به يقين برگزاري چنين همايش هايي با محوريت مسؤولان کشوري و استاني و با حضور خيرين، نقش بسيار مهمي در رفع محروميت ها و توسعه همه جانبه استان خواهد داشت.
 
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۵:۳۴

2 Jan 2020