۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۶۸۶۲
کارشناس قرآني تبليغات اسلامي اردل خبرداد

آغاز به کار موسسه قرآني دشتک بعد از سه سال راکد بودن

کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: موسسه قرآني ياسين شهر دشتک بعد از سه سال راکد بودن فعاليت خود را شروع کرد.
آغاز به کار موسسه قرآني دشتک بعد از سه سال راکد بودن
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل در حاشيه آغاز به کار اين موسسه قرآني در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: در سه سال گذشته رشد برنامه‌هاي قرآني درشهر دشتک به صورت چشم‌گير و گسترده افزايش داشته است.

حسيني اردلي اظهار کرد: با راه‌اندازي موسسه قرآني ياسين دشتک برنامه‌هاي قرآني شامل قرائت، روخواني و روانخواني و برپايي مجالس قرآن‌آموزي خانگي از رشد خوبي در اين شهر برخوردار شده است.

وي با بيان اينکه موسسه قرآني ياسين شهر دشتک بعد از سه سال راکد بودن با استقبال گرم مردم شهر دشتک ديروز ۲۸ دي‌ماه فعاليت خود را شروع کرده است افزود: درسه سال گذشته ۲۰۰ قرآن‌آموز برادر در موسسه ياسين دشتک جزء ۳۰ قرآن را به صورت فصيح‌خواني فراگرفته و انشاا... با استقبال خوبي که مردم و قرآن‌آموزان شهر دشتک داشته اين برنامه‌های قرآني بهتر و با شکوه‌تر از قبل برگزار خواهد شد.

شهر دشتک از توابع شهرستان اردل و در فاصله ۳۰ کيلومتري مرکز شهرستان و ۱۰۰ کيلومتري غرب استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۲:۳۰

27 Dec 2019