۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۲۶۷۶۷
مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان کوهرنگ:

12 ساعت تلاش در برف و کولاک براي حل مشکل آب روستاييان کوهرنگ + تصاوير

مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان کوهرنگ گفت: در پي بارش برف و رعد و برق‌هاي اخير كه منجر به از بين رفتن منصوبات ايستگاه پمپاژ نصيرآباد شده بود با تلاشي 12 ساعته اين مشکل رفع شد.
12 ساعت تلاش در برف و کولاک براي حل مشکل آب روستاييان کوهرنگ + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز، مجيد لهرابيان مدير آب و فاضلاب روستايي شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: در پي بارش برف و رعد و برق‌هاي اخير كه منجر به از بين رفتن منصوبات (من جمله تابلو برق, پمپ و...) ايستگاه پمپاژ نصيرآباد شده بود با تلاش 12 ساعت در برف و کولاک رفع شد.

وی افزود: طي گزارش واصله از روستاي نصيرآباد مبني‌بر قطع آب اين روستا بلافاصله اكيپ حوادث شركت آب و فاضلاب روستايي به محل اعزام شدند كه پس از بررسي موضوع مشخص گرديد كه منصوبات ايستگاه (من‌جمله تابلو و...) بر اثر بارش و رعد و برق‌هاي اخير سوخته و بلااستفاده شده‌ اند، لذا در اسرع وقت نسبت به تهيه تجهيزات و تاسيسات آسيب‌ديده اقدام و به محل انتقال داده شدند كه با توجه به موقعيت ايستگاه و بسته بودن جاده دسترسي به طول حدود 3 كيلومتر انجام عمليات بسيار دشوار بود.

وي بيان داشت: بدليل حساسيت موضوع اينجانب تمام مراحل عمليات را از نزديك پيگيري و نظارت كرده تا اينكه رأس ساعت 18 آب روستا وصل و برقرار گرديد، ضمن اينکه فرماندار کوهرنگ پي‌گير چگونگي انجام عمليات بود.

لهرابيان گفت: در پايان جا دارد از اهالي فهيم روستاي نصيرآباد الخصوص دهيار محترم روستا آقاي عليمراد نصيري بابت همكاري بسيار خوب با اكيپ شركت آبفار كوهرنگ صميمانه تقدير و تشكر كنيم.



انتهاي پیام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۰:۴۱

27 Dec 2019