۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۲۶۶۷۹
فرماندار کوهرنگ:

مردم به شايعات توجه نکنند/ موردي ازبيماري آنفولانزا در شهرستان کوهرنگ مشاهده نشده است

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: طبق بررسي‌هاي انجام گرفته از سوي تيم‌هاي پزشکي و شبکه بهداشت و درمان شهرستان، موردي از شيوع بيماري آنفولانزا در اين شهرستان گزارش نشده است.
مردم به شايعات توجه نکنند/ موردي ازبيماري آنفولانزا در شهرستان کوهرنگ مشاهده نشده است
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمان‌پور فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: براساس گزارشات دريافتي از روستاي بيراهگان اين شهرستان مبني بر شيوع بيماري آنفولانزا، بلافاصله براي بررسي اين موضوع تيم‌هاي پزشکي به اين روستا اعزام شدند.

وی بيان داشت: پيرو گزارش دريافتي از روستاي بيراهگان مبني بر وجود بيماري آنفلونزا در اين روستا بلافاصله، جاده‌هاي بين روستاهاي دهستان موگويي که در بعضي نقاط ارتفاع برف 6 متر رسيده بود با تلاش اکيپ راهداري  بازگشايي شد.

زمان‌پور با اشاره به اينکه رياست شبکه بهداشت شهرستان با تيم پزشکي به روستاي فوق‌الذکر اعزام گرديد، تصريح کرد: پس از معاينه اهالي روستا شرايط مناسب گزارش شده و فقط سرماخوردگي در روستا شايع بود که پس از معاينه و درمان اکيپ اعزامي در حال حاضر در مرکز دهستان «خويه» مستقر است و شکر خدا مشکل حادي وجود ندارد.

وي ادامه داد: روستاي بيراهگان از مجموع روستاهاي دهستان موگويي است که در محاصره برف قرار دارد و ارتفاع برف در برخي از مناطق اين دهستان به شش متر مي‌رسد اما با تلاش اکيپ‌هاي راهداري اين مناطق بازگشايي و امکان تردد تيم‌‌هاي پزشکي فراهم شد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ از استقرار اکيپ‌هاي بهداشتي و درماني در مرکز دهستان موگويي خبر داد و افزود: تيم‌هاي بهداشتي و درماني در روستاي خويه مستقر و آماده خدمات‌رساني به مردم هستند.

براساس اعلام سازمان هواشناسي، ارتفاع برف در شهر چلگرد بيش از يک و نيم متر و در ارتفاعات اين شهرستان بيش از دو و نيم متر گزارش شده است.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۸:۵۳

1 Feb 2020