۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۲۶۶۵۳
در چهارمحال و بختیاری:

افتتاح شبکه دولت به کاهش فساد اداری کمک می‌کند

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی چهارمحال و بختیاری گفت: چنانچه دستگاه‌های اداری و شهرداران به شبکه دولت متصل شوند ارتباط مردم با پرسنل کم شده، کارها سری‌تر انجام و فساد اداری کم خواهد شد.
افتتاح شبکه دولت به کاهش فساد اداری کمک می‌کند
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، سیامک سلیمانی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی چهارمحال و بختیاری گفت: استاندار در تمام مباحث به تکمیل زیرساخت‌ها و توسعه زیرساخت‌ها تاکید داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه، دولت الکترونیک امن‌ترین شبکه است اظهار کرد: در این شبکه توجه به توسعه و زیرساخت‌های ارتباطی تاکید دارد.

سلیمانی با اشاره به اینکه ۶۵ دستگاه اجرایی این استان به شبکه استانی دسترسی داشته‌اند بیان داشت: این دستگاه‌ها نامه‌های اداری خود را از طریق اتوماسیون اداری انجام می‌داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شبکه دولت الکترونیک از اهمیت بالایی برخوردار است عنوان کرد: شبکه دولت الکترونیک در سه فاز مورد توجه قرار گرفته است.

سلیمانی افزود: فاز اول شبکه دولت الکترونیک اتصال تمامی دستگاه‌های استانی به مرکز استان است که در حال حاضر ۶۵ دستگاه متصل بوده و این تعداد باید به ۱۱۰ دستگاه رسیده شود.

وی با اشاره به اینکه باید تمام ادارات به استان و شبکه دولت متصل شوند بیان داشت: ۴۰ تا از شهرداران استان نیز به شبکه دولت متصل هستند که جزء فاز دوم محسوب خواهند شد.

سلیمانی یادآور شد: در گذشته هزینه اتصال هر دستگاه به شبکه دولت دو میلیون تومان بوده است و الان با رایزنی‌های انجام شده با هزینه ۵۰ هزار تومان دستگاه‌ها می‌توانند به شبکه دولت متصل شوند.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها و شهرداران از امکانات این شبکه استفاده کنند و از نامه‌نگاری، فلکس نامه‌ها نیز خودداری کنند.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۱:۱۳

27 Dec 2019