۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۲۶۶۴۵
مديركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری خبرداد

آغاز فعاليت انجمن‌هاي ميراث فرهنگي در دو شهرستان چهارمحال و بختياري

انجمن‌هاي ميراث فرهنگي در شهرستان‌هاي شهرکرد و بن در استان چهارمحال و بختياري فعاليت خود را آغاز كردند.
آغاز فعاليت انجمن‌هاي ميراث فرهنگي در دو شهرستان چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، بهمن عسگری مديركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از آغاز فعاليت اعضاء ۱۰ نفره انجمن‌هاي ميراث فرهنگي شهرستان‌هاي شهرکرد و بن از قبيل فرماندار، شهردار، نماينده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره آموزش و پرورش، اداره ارشاد اسلامي، رئيس شورا و چهار نفر صاحب نظر خبر داد و اظهار کرد: اين انجمن‌ها به رياست استاندار محترم در سطح استان و دبيري اين اداره كل در حال فعاليت و برنامه‌ريزي مي‌باشند.

بهمن عسگري سوادجاني با بيان اينكه فرمانداران محترم در شهرستان‌‌ها رياست اين انجمن را بعهده دارند گفت: اين انجمن‌ها در قالب گروه‌هاي مردم نهاد مي‌باشد كه هدف اصلي آنها محافظت و صيانت از آثار تاريخي - فرهنگي با مشاركت آهاد مردمي مي‌باشد.

عسگري سوادجاني افزود: اين انجمن‌ها براي گرفتن ايده‌هاي مردم در سطوح مختلف و حتي در روستاها نقش بسيار مؤثري در بين نظرها و حفظ ميراث گذشتگان كشور دارند.

وی با اشاره به اینکه تا به حال توانسته‌ایم پنج شهرستان شامل شهرکرد، سامان، کیار، فارسان و بن را از 9 شهرستان استان طی سه ماه گذشته عضوگیری و فعال کنیم اذعان داشت: سعی بر این است تا پایان سال‌جاری چهار شهرستان دیگر استان از قبیل لردگان، اردل، کوهرنگ و بروجن نیز فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۵:۴۱

28 Dec 2019