۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۲۶۶۴۰
به دليل بي توجهي مسئولين آتش نشاني؛

زحمت 9 ماهه کشاورزان کريم آبادي خاکستر شد

زحمت 9 ماهه کشاورزان روستاي کريم آباد از توابع شهرستان اردل به دليل بي توجهي و سهل انگاري مسئولين آتش نشاني از حضور در محل حادثه به خاکستر تبديل شد.
زحمت 9 ماهه کشاورزان کريم آبادي خاکستر شد
به گزارش جهانبین نیوز، زحمت ۹ ماهه کشاورزان روستاي کريم آباد از توابع شهرستان اردل به دليل بي توجهي و سهل انگاري مسئولين آتش نشاني از حضور در محل حادثه به خاکستر تبديل شد..

برخي از کشاورزان روستاي کريم آباد از توابع شهرستان اردل در گفت و گوي تلفني با خبرنگار هفت چشمه با گلايه شديد از مسئولين آتش نشاني شهرستان اردل اظهارداشتند: در طي ۶ ماه گذشته اين روستا دو بار دچار آتش سوزي شده که در اين مواقع بارها با ايستگاهاي آتش نشاني اردل و دشتک تماس گرفته شده اما مسئولين به اين مردم ولايتمدار با وعده دروغ خود مدت زيادي مردم را منتظر و اين بي توجهي و سهل انگاي خود را نبود راننده و تجهيزات بيان نمودند.

اين کشاورزان کريم آبادي با بیان اینکه اگر مسئولين آتش نشاني در اين امر توجه ويژه اي داشتند هرگز اين اتفاق نمی افتاد، اظهار کردند: با توجه به آتش سوزي هاي متعدد در منطق؛ چرا مسئولان به فکر کشاورزان و مردم منطقه نيستند که زحمت چندين ساله اين مردم زحمت کش  ظرف چند ساعت به خاکستر تبديل شد؟

به گفته اين کشاورزان خسارتی که تا کنون به اين روستائيان وارد شده ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال بوده است/ مسئولين مربوطه چاره اي بينديشيد.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۷:۰۴

6 Feb 2020