۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۲۶۵۴۲
جمعي از دانشجويان اهل تسنن دانشگاه شهرکرد:

اعدام شيخ نمر آل‌سعود را به نابودي نزديک تر کرد

جمعي از دانشجويان اهل تسنن دانشگاه شهرکرد اعدام شيخ نمر را لکه ننگ بر دامان عربستان دانستند و اين اقدام سبب نزديک‌تر شدن به نابودي آل‌سعود خواندند.
اعدام شيخ نمر  آل‌سعود را به نابودي نزديک تر کرد
به گزارش جهانبین نیوز جمعي از دانشجويان اهل تسنن در گفت‌وگو با پايگاه خبري منطقه آزاد، اعدام شيخ نمر توسط آل‌سعود را خيانت به جهان اسلام دانستند و آن را محکوم کردند.

احمد خطيبي هدف آل‌سعود از اعدام شيخ نمر را ايجاد تفرقه بين شيعه و سني برشمرد و افزود: آل‌سعود با اين کار نابودي خود را نزديک‌تر کرده و اين عمل نه تنها سبب سست شدن اتحاد شيعه و سني نمي‌شود بلکه عزم آنان را براي اتحاد جهان اسلام بيشتر مي‌کند.

خطيبي با اشاره به اين که شيخ نمر يکي از علماي بزرگ شيعه و جهان اسلام بود گفت: آل‌سعود بزرگ‌ترين حکومت نقض‌کننده حقوق بشر است که با پشتيباني آمريکا و اسرائيل به دنبال اختلاف‌افکني ميان شيعيان و اهل تسنن است.

وي وحشي‌گري‌هاي آل‌سعود در يمن و به خاک و خون کشيدن مردم بي‌دفاع اين سرزمين را نشانه جنايت‌کار بودن وهابيت برشمرد و خاطرنشان کرد: اعدام يک فرد باتقوا، بزرگ و عالم فقيه به‌ خاطر دفاع از مظلومان اوج بي‌توجهي حکومت عربستان به حقوق مردم خود است.

محمد پاک‌دل دانشجوي ترم شش روانشناسي آل‌سعود را لکه ننگ بر دامان خاورميانه خواند و تصريح کرد: خون مردان بزرگي مثل شيخ نمر سبب مي‌شود که بحمداله وهابيت و پروش‌دهندگان تروريسم به زودي نابود شود.

پاک‌دل افزود: رژيم آل‌سعود با هرگونه بيداري و آزادانديشي مخالفت مي‌کند و اعدام آيت‌الله نمر نشانگر حاکميت انديشه وهابي بر رژيم سعودي است.

احمد جهانبخت يکي ديگر از دانشجويان اهل تسنن دانشگاه شهرکرد بیان داشت: حکومت آل‌سعود برپايه ظلم بنا شده و ما مي‌بينيم که در يمن و کشورهاي ديگر چه ظلم و ستم‌هايي مي‌کنند.

جهانبخت با اشاره به اعدام شيخ نمر توسط آل‌سعود عنوان کرد: اعدام اين عالم وارسته عواقب بسيار شوم و جبران‌ناپذيري براي حکومت سلطنتي آل‌سعود به دنبال دارد و زمينه را براي نابودي وهابيت نزديک مي‌کند.

وي با توجه ایستادگي اين شخصيت بزرگ و برجسته عربستاني در مقابل سياست‌هاي نادرست وهابي‌ها افزود: بي‌شک با توجه به اينکه مسلمانان عالم داراي خوي استکبارستيزي هستند، حکم اعدام ظالمانه شيخ نمر را محکوم مي‌کنند بنابراين پيروان مذاهب اسلامي بايد در اين شرايط حساس کنوني، به درستي عمل کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۴:۲۶

14 Feb 2020