۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۲۶۴۴۲

آمریکایی ها همچون گرگی هستند که دست از مکر و حیله خود برنداشته اند

مدیر دفاتر تایید محتوا و تایید شرعی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)گفت : استکبار ستیزی ما باعث شده آمریکایی ها مودبانه پای میز مذاکره بنشینند، ایستادگی ما در مقابل زورگویی ها ی آمریکا باعث شده این عزت را در تمام دنیا داشته باشیم.
آمریکایی ها همچون گرگی هستند که دست از مکر و حیله خود برنداشته اند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ایران خبر، منوچهرخلیلیان مدیر دفاتر تایید محتوا و تایید شرعی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به اینکه، کشور ما از نفوذ دشمنان ضربه های زیادی خورده است اظهار کرد: دشمن با استفاده از نفوذ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی ضربه های جبران ناپذیری را به کشور تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه دردوران قاجاریه ضربه های جبران ناپذیری به کشور تحمیل شد تصریح کرد: در زمان محمد رضای پهلوی 5/6 بشکه نفت تولید می شد که شش میلیون بشکه های نفت را امریکا قارت می کرد.

خلیلیان ، یکی از راه کارهای مقابله با نفوذ دشمن را تداوم گفتمان بعد از توافق هسته ای دانست و گفت: در این باره دو دیدگاه وجود دارد؛ دیدگاه اول ما با امریکا دوست شده ایم و ضرورتی ندارد که استکبار ستیزی را ادامه دهیم و دیدگاه دوم می گوید به خاطر نفوذ دشمن استکبار ستیزی باید ادامه پیدا کند .

وی ادامه داد: گروهی که مخالفت استکبار ستیزی هستند ، این طیف معتقدند امریکا گفته سیاست ما تغییر رژیم نیست ، فتوا رهبری ایران را به رسمیت می شناسیم، رابطه ما با ایران رابطه گرگ و میش نیست و برای شرایط نیازمند حضور ایرانی ها هستیم.

خلیلیان بیان داشت: بعد از حوادث انتخابات 88 دشمن به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر عوامل داخلی ایران دخالت کرد.

وی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری تاکید کرد: آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند ، برای اجرای برجام کارشکنی می کنند، آن ها سپاه را تحریم کردند.

خلیلیان یادآور شد: امریکایی ها همچون گرگی هستند که دست از مکر و حیله خود برنداشته اند.

انتهای پیام1020ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۹:۱۴

31 Dec 2019