۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۲۶۴۰۶
کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي اردل گفت؛

9دي يعني حفظ ارزشهاي محرم

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: حضور عاشورايي مردم ايران در 9 دي نقشه هاي شوم دشمنان را بر ملا کرد و نشان دادند که با اراده‌اي استوار در دفاع ارزشهاي محرم ، آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و ولايت فقيه ايستاده اند.
9دي يعني حفظ ارزشهاي محرم
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در حاشيه همايش ۹ دي درگفت و گو با خبر نگار هفت چشمه، نقش مردم در اين برهه از تاريخ انقلاب که به شدت موضوع نفوذ در ابعاد مختلف مدنظر رهبر معظم انقلاب است چيست؟ اظهارداشت: حماسه ۹ دي تجلي قدرت نرم انقلاب اسلامي و بصيرت و ولايت‌پذيري ملت قدرشناس و فهيم ايران بوده و به‌مثابه يک حرکت تاريخي الهام‌بخش و آموزنده همواره در جامعه بالنده و پرشور و شعور ايران زنده خواهد ماند.

حسيني افزود:حضور عاشورايي مردم ايران در ۹ دي نقشه هاي شوم دشمنان را بر ملا کرد نشان دادند که با اراده‌اي استوار در دفاع ارزشهاي محرم ، آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و ولايت فقيه ايستاده اند.

وي ۹ دي را روز بصيرت و دشمن‌شناسي مردم ايران دانست و گفت: ملت ايران هرگز فريب حيله‌ها و نيرنگ‌هاي دشمنان را نخواهند خورد و در ميان گردوغباري که فتنه گران به پا كردند هرگز نه راه را گم مي‌کنند و نه دست از ولايت‌فقيه برمي‌دارند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۶:۴۱

27 Dec 2019