۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۶۴۰۰
مسئول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري;

عظمت انقلاب ما الهي است و قابل قياس با انقلاب‌هاي دنيا نيست

مسئول بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري گفت: انقلاب اسلامي ايران سرچشمه الهي دارد و داراي معجزه عظيم است و قابل قياس با انقلاب‌هاي دنيا نيست.
عظمت انقلاب ما الهي است و قابل قياس با انقلاب‌هاي دنيا نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، احمد راستينه مسئول بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري در اين مراسم ضمن گراميداشت حماسه تاريخي نهم دي اظهارداشت: حماسه ۹ دي براي هميشه در تاريخ ماندگار شد و اين حماسه، آشکارکننده پليدي‎ها است تا همواره براي خنثي کردن نقشه‎هاي دشمن آماده باشيم.

راستينه با بيان اينکه فتنه ۸۸ فتنه‌اي بزرگتر از جنگ تحميلي ۸ ساله عليه ما بود، اظهار کرد: کانون فتنه دشمن هيچ‌گاه از بين نمي‌رود و بايد با آگاهي و بصيرت و اطاعت از رهبري در ادامه انقلاب، ثابت‌قدم باشيم.

وي با بيان اينکه در جريان فتنه ۸۸، نفاق جديدي شکل گرفت که قصد نابودي انقلاب و نظام را داشت، يادآور شد: در ادامه مسير انقلاب بايد براي شناخت افراد، نظرات و ديدگاه‌هاي آنان را با دو تفکر اسلام ناب و تفکر روشنفکري تطبيق دهيم و هرآنچه با اسلام و تفکر امام راحل و رهبري سازگار نبود را قبول نکنيم.

اين مسئول با اشاره به اينکه عزت و اقتدار نظام اسلامي در سايه تبعيت مردم بصير و آگاه از فرامين ولايت است، گفت: تبعيت از رهبري و تشخيص راه حق از باطل با اطاعت از ايشان به عنوان نائب امام عصر (عج) ما را در دفاع از انقلاب استوارتر کرده و مانع نفوذ دشمن به کشور مي‌شود.

راستينه در ادامه با بيان اينکه عظمت انقلاب ما الهي است و قابل قياص با انقلاب‌هاي دنيا نيست افزود: اگر ما بياييم انقلاب خودمان را با انقلاب‌هاي بزرگ دنيا مثل انقلاب کبير فرانسه مقايسه کنيم مي‌بينيم که اثرگذاري انقلاب ما با وجود اين همه دشمني‌ها و محدوديت‌ها، بسيار بيشتر از انقلاب‌هاي ديگر است و اصلا قابل قياس نيست.

مسئول بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري همچنين به مساله انتخابات پرداخت و بيان داشت: اين انتخابات بسيار مهم مي‌باشد و ما بايد با آگاهي و بصيرت کامل با حضور حداکثري خود دراين انتخابات نگذاريم دشمنان به اهداف خود دست يابند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۰:۴۱

26 Dec 2019