۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۲۵۹۵۴

رسالت دانشجويان حرکت جهادي به سوي آرمان‌هاي انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد پردیس کوهرنگ:
رئيس دانشگاه آزاد کوهرنگ گفت: رسالت دانشجويان عزيز حرکت جهادي به سوي آرمان‌هاي انقلاب است و بايد محورهاي اقتصادي و مقاومتي و ديگر مسايل سياسي را تحليل و تبيين کنند.
رسالت دانشجويان حرکت جهادي به سوي آرمان‌هاي انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي پرديس کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: همان‌طور که مي‌دانيم 16 آذر 1332 که مصادف است با روز دانشجو، که در اين روز دانشجويان در اعتراض به دخالت‌هاي آمريکا و انگليس در امور ايران و سفر ريچارد نيکسون معاون رئسي جمهور آمريکابه تهران، به پا خواستند و منجر به شهادت سه تن از دانشجويان گرديد.

مهراب ميرقائد افزود: قبل از اين تاريخ شاهد جريان مستقل و خود جوش و فراگير دانشجويي نبوده‌ايم، بايد مبدا جنبش دانشجويي باشد.

ميرقائد در ادامه تصريح کرد: اکنون همه دانشجويان عزيز داراي مسئوليت بسيار سنگيني مي‌باشند که در کنار کسب علم و دانش بايد محيط سياسي خود را بشناسند و روي اين محيط سياسي تاثير بسزايي داشته باشند و بصيرت سياسي خود را تقويت کنند.

رئيس دانشگاه آزاد کوهرنگ بيان داشت: مشارکت‌هاي سياسي که يکي از مهمترين مطالبات دانشجويي مي‌باشد و نيز مقام معظم رهبري بر ضرورت فعاليت‌هاي سياسي دانشجويان و شرکت فعال و مثبت آنان در مباحث سياسي تاکيد داشته است.

ميرقائد در ادامه گفت: همه دانشجويان بدانند که در دوران جديدي از تهديدهاي دشمن که همان جنگ نرم است قرار دارند و بايد همه تلاش کنند که در اصول انقلاب اسلامي وحدت و يکپارچگي بوجود بياورند و اين وحدت را همچنان حفظ کنند.

وي با بيان اينکه رسالت دانشجويان عزيز حرکت جهادي به سوي آرمان‌هاي انقلاب است و بايد محورهاي اقتصادي و مقاومتي و ديگر مسايل سياسي را تحليل و تبيين کنند، اظهار داشت: از ديگر وظايف مهم دانشجويان برگزاري کرسي‌هاي آزادانديشي است که بايستي در اين کرسي‌ها آزادي بيان داشته باشند و بحث‌هايي که رد و بدل ميشود بايد استدلال داشته باشند.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۹:۳۵

1 Feb 2020