۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۲۵۹۲۸
مدير عامل سازمان همياري شهرداري هاي استان:

64 هزار تن آسفالت در چهار ماهه اخير در چهار محال و بختياري توليد شد

مدير عامل سازمان همياري شهرداري هاي استان گفت: 64 هزار تن آسفالت در چهارماهه اخير توسط سازمان همياري شهرداري هاي استان چهارمحال و بختياري توليد شد.
64 هزار تن آسفالت در چهار ماهه اخير در چهار محال و بختياري توليد شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، اسماعيل صادقي در مجمع فوق العاده شوراي سازمان همياري شهرداري هاي استان اظهار کرد: ۱۷ هزار تن ازتوليدات آسفالت توسط کارخانه آسفالت هاي طرح قرار داد بوده و ۳۶ هزار تن آن توسط کارخانه آسفالت سازمان همياري شهرداري ها به توليد رسيده است.

وي با اشاره به اينکه آسفالت ۳۷ روستا از طريق سازمان همياري شهرداري ها تامين شده است تصريح کرد: در سال جاري ۳۸۰ هزار متر مربع در روستا هاي سطح استان آسفالت انجام شده است.

صادقي با بيان اينکه دهياري ها براي خريد آسفالت با سازمان همياري شهرداري ها قرارداد بسته بودند عنوان کرد: از فروش آسفالت به دهياري ها ۲ و نيم ميليارد تومان درآمد کسب شد.

وي ادامه داد: بودجه خريد آسفالت از محل اعتبارات عمراني دفتر امور روستايي و دهياري ها ي استانداري و بخشي هم توسط شهرداري ها تامين خواهد شد.

صادقي با اشاره به اينکه فروش آسفالت به برخي از شهرداري ها نيز صورت گرفت بيان داشت:شهرهاي فرادنبه، باباحيدر، وردنجان، طاقانک، سودجان و پردنجان مقداري از آسفالت خود را از سازمان همياري شهرداري ها خريداري نمودند.

وي اذعان داشت: اين سازمان پياده سازي و آسفالت دو پروژه مسکن مهر الهيه بروجن با اعتبار بالغ بر ۴۵ ميليارد ريال و مسکن مهر منظريه شهرکرد با اعتبار ۱۵ ميليارد ريال در دستور کار خود قرار داده و در حال اجرا مي باشد.

صادقي يادآور شد: سازمان همياري شهرداري ها دو دستگاه حفاري دارد که يکي از دستگاه ها جهت اداره آب و فاضلاب خوزستان و يکي از آن ها در يکي از پروژه هاي آب و فاضلاب اصفهان مشغول به کار بوده که ميزان قرارداد اجاره اين دو دستگاه شش ميليارد ريال تخمين زده شده است.

مدير عامل سازمان همياري شهرداري ها با اشاره به اينکه ،طلب هاي سازمان غير قابل وصول بوده و جزء درآمدها محسوب نمي شود اظهار داشت: در اين جلسه تصويب شد که به سمت تفريق بودجه پيش رويم.

صادقي اذعان داشت: در خصوص مسائل رفاهي نيز چند جلسه تشکيل شد و مقرر گرديد تصميمات قانوني در اين خصوص گرفته شود.

وي از به کارگيري آتش نشانان نيز خبر داد و گفت: آتش نشان هايي را که برخي شهرداران درخواست داده بودند کار آن ها از طريق گزينش در حال انجام بوده و در آينده اي نزديک براي مشغول به کار به شهرداري ها معرفي خواهند شد.

انتهاي پيام/530ب/ 1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۴:۰۵

2 Jan 2020