۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۲۵۷۲۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

بسیج بازوی توانمند همه‌ی عرصه‌های انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: گسترش فرهنگ بسیجی باعث افزایش همدلی و همزبانی در جامعه می‌شود و بسیج همواره یکی از بازوان توانمند انقلاب اسلامی مطرح است.
بسیج بازوی توانمند همه‌ی عرصه‌های انقلاب اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز علی گرجی، با تبریک هفته بسیج به همه غیورمردان، دلاوران عرصه‌ی ایثار و خدمت و شهادت و جان ‌برکفان بسیجی گفت: بسیج به‌عنوان یک نیروی حافظ انقلاب و دستاوردهای آن همیشه در صف مقدم حضور داشته است.

وی حرکت در خط ولایت را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و تصریح کرد: بسیجیان باید همچون گذشته با پايبندي عملي به ولايت مطلقه فقيه به حفظ وحدت و اتحاد و امنیت کشور کمک کنند. گرجی با اشاره به اینکه بسیج از بدو تولد تا کنون خدمات بسیار زیادی را برای کشور انجام داده است گفت: این مجموعه عظیم باید با ایجاد امید و مبارزه با یأس و ناامیدی زمینه حضور مستمر و بانشاط جوانان و نوجوانان در جامعه را فراهم کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با ابراز امیدواری از تأثیرات مهم برگزاری کارگاه‌های بصیرتی و آموزشی بسیج در جامعه افزود: با توجه به هجمه دشمن در فضای مجازی و به تعبیری جنگ نرم رسالت امروز بسیج و بسیجیان، سنگین‌تر از گذشته است که بسیجیان باید با هوشیاری و تیزبینی در مقابل این توطئه‌ها بایستند.

گرجی ادامه داد: بسیج همواره به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی و یار و یاور مراسم و مناسبت های ایام الله انقلاب اسلامی بوده است.

گرجی در بخش پایانی سخنانش حضور موثر و فعالانه بسیجیان در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی را منجر به تغییر معادلات منطقه‌ای و موازنه نبرد به نفع جبهه ضد صهیونیستی و مقاومت ضدتروریسم دانست و اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیج و بسیجی به‌عنوان یک الگوی آزموده شده و قدرتمند به خصوص در کشورهای منطقه در حال گسترش است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۲:۲۳

14 Feb 2020