۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۲۵۵۰۲
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال وبختیاری:

راه اندازی موکب قمربنی هاشم(ع) استان جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در عراق

موکب حضرت قمربنی هاشم (ع) درمسیر نجف به کربلا عمود 285 مستقر می شود وحدود 100 نفر به عنوان خادم دراین موکب به زائرین امام حسین (ع) خدمت رسانی می کنند.
راه اندازی موکب قمربنی هاشم(ع) استان جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در عراق
به گزارش جهانبین نیوزحجت الاسلام اروجی  صبح امروز در نشست   خبری با اصحاب رسانه استان ضمن اشاره به آثار وبرکات زیارت امام حسین (ع) گفت :زیارت امام حسین (ع) درسیره اهل بیت جایگاه ویژه ای دارد، همچنین درفرهنگ دینی شیعیان که در مناسبتهای مختلف مذهبی برگزار می گردد یکی از اعمال آن، زیارت امام حسین (ع) است.
وی با اشاره به اینکه زیارت امام حسین در روز اربعین داری ویژگیهای بسیاری است افزود با توجه به تجربیاتی که از سال های  گذشته بدست آوردیم قرار براین شد که جهت خدمت رسانی به زائرین  در پیاده روی اربعین، موکبی در مسیر نجف تا کربلا راه اندازی شود.

اروجی خاطرنشان کرد: این امر با همکاری ومساعدت نماینده محترم ولی فقیه در استان ،استاندار ومعاونین بخش های مختلف استانی وخیرین ستاد مردمی اربعین محقق شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی افزود: موکب حضرت قمربنی هاشم (ع) درمسیر نجف تا کربلا در عمود ۲۸۵ مستقر می شود و حدود ۱۰۰ نفر به عنوان خادم دراین موکب به زائرین امام حسین (ع) خدمت رسانی می کنند.

وی تصریح کرد: برای هماهنگی بیشتر ستاد های شهرستانی در هرشهرستان تشکیل شده ومسئولیت آن برعهده امام جمعه هر شهرستان می باشد.

 اروجی اضافه کرد: از تمامی ظرفیت های استانی جهت اطلاع رسانی و جذب کمک های مردمی
 با شعار ویژه اربعین «هر نفر میزبان یک زائر» استفاده شده است.

وی تاکید کرد:زمان آغاز جذب نذورات مردمی اربعین از روز پنج شنبه ۲۱و۲۲ آبان ماه آغاز می شود قبض هایی هم دراین رابطه آماده شده است.

انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۴:۴۰

14 Feb 2020