۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۲۵۴۹۴
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر دفاع مقدس کشور :

کنگره شهدا فرصتی برای ادای دین به شهدا است

سردار حق طلب: کنگره شهدا فرصتی کمیاب برای ادای دین همه به شهدا است که باید از این فرصت‌ها نهایت استفاده را برد.
کنگره شهدا فرصتی برای ادای دین به شهدا است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار احمد حق طلب عصر امروز در مراسم جمع‌بندی کارگاه آموزشی کنگره شهدای سراسر کشورگفت: برگزاری کنگره شهدا یک توفیق الهی است که خداوند به ما اعطا کرده است پس باید شکر گذار این نعمت باشیم و از آن بهترین استفاده را ببریم.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردم در برگزاری کنگره‌ها تاثیر بیشتر نسبت به حضور در برنامه‌ها خواهد داشت پس باید برای افزایش تاثیر گذاری بیشتر از قبل از این ظرفیت بی‌نهایت استفاده کرد و بهترین نتیجه را کسب کرد.
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر دفاع مقدس کشور به امکانات برگزاری کنگره شهدا اشاره کرد و افزود: برای برگزاری این برنامه‌ها فقط به امکانات داخلی متکی نباشیم و منابع بیرونی را جذب کنیم و باید بدانیم این منابع فقط پولی باشد بلکه نیروی کمکی خوب یکی از بهترین منابع برای برگزاری کنگره شهدا است.
سردار حق‌طلب تصریح کرد: برگزاری این چنین کارگاه‌ها فقط به این زمان ختم نمی‌شود و این مقدمه‌ای برای تفکر بیشتر شما در برنامه‌ریزی‌های کنگره شهدا استان‌های خود است.
وی افزود: دینی از شهدا برعهده ما است که با تلاش در برگزاری هرچه‌ بهتر این‌ کنگره‌ها باید ادا کنیم چرا که شاید فرصتی دیگر برای ادای دین بوجود نیاید.
گفتنی است کارگاه آموزشی کنگره شهدای سراسر کشور به‌صورت دو روزه به میزبانی شهرکرد و با حضور مسئولین کشوری و ۱۰ استان برگزار شد که از تجربیات استان چهارمحال وبختیاری برای برگزاری کنگره شهدا استفاده کردند.

انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۵:۱۱

15 Feb 2020