۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۲۵۳۵۸
فرمانده بسيج دانش آموزي شهرستان سامان:

دشمن با تبليغات خود به دنبال خارج کردن جوانان از صحنه هاي انقلاب است

فرمانده بسيج دانش آموزي شهرستان سامان با بيان اينکه دشمن با تبلبغات خود به دنبال خارج کردن جوانان از صحنه هاي انقلاب است،گفت: تاثير پذيري جوانان از تبليغات دشمن در جامعه بسيار زياد است.
دشمن با تبليغات خود به دنبال خارج کردن جوانان از صحنه هاي انقلاب است
به گزاش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، بهرام مسيبي در صبحگاه مشترک مدرسه غير انتفاعي دخترانه ستايش و ثنا در بين دانش آموزان بابيان اينکه تهديدات فرهنگي جوانان در تمامي جوامع بشري مهم و بايد مورد توجه مسئولين قرار گيرد، اظهار داشت: تاثير پذيري جوانان از تبليغات دشمن بسيار زياد است.

بهرام مسيبي با بيان حديثي از امام علي (ع) ذهن جوان مانند زمين حاصلخيز است که هرچه در آن بکارند رشد خواهد کرد، عنوان کرد: تبليغات دشمن موجب سستي و بي تفاوتي جوانان مي شود و بيشترين چيزي که روي ذهن جوانان اثر م يکند تبليغاتي است که جوان رانسبت به حقايق مقدس اسلامي و حقايقي که درانقلاب به عنوان مسلمات و پايه ها و ستون اصلي اعتقادات شناخته شده سست و بي تفاوت مي کند.

وي با اشاره بر اينکه يکي ديگر از تبليغات دشمن خارج شدن جوانان از صحنه ي انقلاب است ، بيان داشت: استکبار براي بيرون راندن از صحنه مبارزه بسيار تلاش مي کند ،که پيروزي از آن ماست.

مسيبي با بيان اينکه يکي از برنامه هاي حساب شده آمريکامنحرف کردن ذهن جوانان از آرمانهاي انقلابي و اهداف نظام است، اذعان داشت: آمريکا به دنبال آن است که جوان ما احساس کند بايد از صحنه کناره بگيرد .دشمنان ما چوب جوانان راخورده اند و قصددارندجوانان را از صحنه خارج کنند .

بهرام مسيبي افزود: در داخل هم متاسفانه کساني هستند که دارند اين کارهاي را انجام مي دهند که بي بندوباري، تباه شدن نسل جوان،عدم تبيين صحيح اصول و حقايق براي جوانان ، تشکيک در اعتقادات جوانان و ... در جامعه رواج پيدا کند.

مسيبي توصيه هايي در جهت اقدامات دشمنان داشتند، که اين توصيه ها شامل تقويت بنيه ي دين و باورهاي اعتقادي، اطلاع رساني صحيح وبه موقع به جوانان در مورد مسايل جاري کشور، شناخت نيازهاي جوانان وحضور موثر در مسئوليت هاي اجتماعي ، مشارکت دادن جوانان در برنامه هاي مختلف، تقويت بسيج دانش آموزي، الگوسازي براي جوانان از جوانان هشت سال دفاع مقدس ، ترويج روحيه ي دشمن شناسي ودشمن ستيزي برملا کردن توطئه هاي دشمنان، مقابله ي جدي بازمينه هاي جذب جوانان توسط دشمن است.

وي با بيان اينکه نرمش در برابر دشمن را خطاي بزرگي است ، تصريح کرد: اگر کسي گمان کند که بانرمش و عقب نشيني مي توان دشمن را از پيشروي بازدارد ، دشمن يعني استکبار جهاني به طور ويژه آمريکا و صهيونيسم که به چيزي کمتر از دوران سابق راضي نخواهد شد.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۰:۰۹

4 Feb 2020