۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۵۰۸۸
نماینده مردم شهرکرد،بن و سامان در مجلس:

سازمان تامین اجتماعی نهادی ارزشمند است که در راستای خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه

عضو کمسیون تلفیق و برنامه ،بودجه ومحاسبات مجلس گفت:سازمان تامین اجتماعی نهادی ارزشمند است که در راستای خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه گام بر می دارد.
سازمان تامین اجتماعی نهادی ارزشمند است که در راستای خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه
به گزارش جهانبین نیوز مدیر کل تامین اجتماعی در مراسم بدرقه بازنشستگان و مستمربگیران گفت: سازمان تامین اجتماعی به صورت ویژه امور فرهنگی مخاطبان علی الخصوص بازنشستگان و مستمری بگیران را در راس برنامه های خود دارد.

غلامرضا محمدی با اشاره به اقدامات سازمان در زمینه مسائل رفاهی و فرهنگی مستمری بگیران افزود: سازمان تامین اجتماعی بنا بر اهمیتی که به مسائل رفاهی بازنشستگان و مستمری بگیران می دهد علی رغم اعلام نرخ تورم به میزان ۱۴ درصد ،حقوق مستمری بگیران را بین ۱۵ تا ۱۷ درصد افزایش داد وسایر مزایای جانبی در زمینه فرهنگی نیز دو طرح "کرامت رضوی " و "نسیم سلامت " را به اجرا گذاشت که دراجرای طرح کرامت رضوی بازنشستگان و مستمری بگیران با اولویت های پیش بینی شده با هزینه سازمان به سفر مشهد مقدس اعزام میشوند و هدف از اجرای طرح نسیم سلامت نیز توجه به حفظ و ارتقاء سلامت روحی و جسمی بازنشستگان از طریق فعالیتهای ورزش همگانی و المپیادهای ورزشی می باشد.

در ادامه نماینده مردم شهرکرد،بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مسئولان سازمان به ویژه مدیر کل تامین اجتماعی در زمینه خدمت رسانی به بیمه شدگان گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی ارزشمند است که در راستای خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه گام بر می دارد.

عضو کمسیون تلفیق و برنامه ،بودجه ومحاسبات مجلس افزود: دولت بعنوان یکی از عمده ترین شرکای سازمان تامین اجتماعی، بابت کمک به تولید واقشار مختلف جامعه به سازمان بدهکار است لذا از دولت می خواهیم مطالبات این سازمان را در اسرع وقت در اختیار این نهاد خدمت رسان قرار دهد تا بتواند پاسخگوی تعهدات در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران باشد.

زمانیان با اشاره به مدیریت خوب سازمان تامین اجتماعی در دوره جدید خاطر نشان کرد: با استقرار تیم جدید مدیریتی در سازمان تامین اجتماعی بسیاری از مشکلات که در گذشته به علت سوء مدیریت بوجود آمده بود رفع گردید و درانجام وظایف این سازمان در قبال مستمری بگیران و بازنشستگان کوچکترین خللی بوجود نیامده است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۱:۱۵

7 Mar 2020