۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۲۵۰۲۱

اولين گروه دانش آموزان کوهرنگ به مناطق جنگي جنوب اعزام شدند

بيش از 150 دانش‌آموز پسر از سراسر شهرستان کوهرنگ در قالب اردوهاي راهيان نور به مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
اولين گروه دانش آموزان کوهرنگ به مناطق جنگي جنوب اعزام شدند
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، بيش از 150 نفر از دانش‌آموزان پسر سراسر شهرستان کوهرنگ در قالب اردوهاي راهيان نور به مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
 
مراسم بدرقه اين دانش‌آموزان با سخنراني مدير آموزش و پرورش شهرستان، سخنراني فرمانده ناحيه کوهرنگ  و با حضور نماينده ولي فقيه در سپاه کوهرنگ، فرمانده نيروي انتظامي، بخشدار مرکزي و همچنين جمعي از مديران و معلمان آموزش و پرورش در دبيرستان امام خميني (ره) شهر چلگرد برگزار شد.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: اين دانش‌آموزان توسط 3 اتوبوس به مدت چهار روز از مناطق عملياتي جنوب از قبيل اروند، شلمچه، عمليات رمضان، دهلاويه، هويزه و بازديد مي‌کنند.
 
سرهنگ کرم نظري بيان داشت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و آمادگي دفاعي دانش‌آموزان براي مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلي اعزام کاروان‌هاي راهيان نور دانش‌آموزي به مناطق عملياتي دوران دفاع ‌مقدس است.
 
وي افزود: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملياتي، علاوه بر آشنايي آنان با فضاي معنوي شهيد و شهادت، يک نوع آمادگي در مقابله با جنگ نرم دشمن است.
 
نظري تصريح کرد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگي در واقع خط بطلاني بر توطئه‌هاي فرهنگي دشمنان نظام اسلامي و يکي از برنامه‌هاي فرهنگي عميق و تأثير‌گذار است.
 
تعدادي از رزمندگان دوران دفاع مقدس نيز به عنوان راوي اين دانش‌آموزان را همراهي مي‌کنند.
 
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۰۲

29 Dec 2019