۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱
کد مطلب : ۲۴۹۹۲
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه

يکي از نيازهاي امروز جامعه اسلامي، فراگير شدن پيام هاي عاشورا است

امام جمعه موقت کوهرنگ گفت: دفاع از اسلام ناب محمدي(ع) و جلوگيري از انحرافات دين را مهم ترين انگيزه امام حسين(ع) براي قيام عاشورا بيان کرد و ابراز داشت: به يقين يکي از نيازهاي امروز جامعه اسلامي، فراگير شدن پيام هاي عاشورا است که متأسفانه امروز کمتر مورد توجه قرار مي گيرد.
يکي از نيازهاي امروز جامعه اسلامي، فراگير شدن پيام هاي عاشورا است
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه موقت کوهرنگ، در خطبه هاي نماز جمعه شهر چلگرد در تاريخ 24/7/94، با تسليت فرارسيدن ماه محرم، مهم ترين هدف از قيام امام حسين(ع) را احياي امر به معروف و نهي از منکر دانست و افزود: همه ما نسبت به احياي اين واجب الهي مسؤول هستيم و نبايد بگذاريم رو به فراموشي سپرده شود چراکه سياست ما عين ديانت ما است.

حجت الاسلام اسلامي، دفاع از اسلام ناب محمدي(ع) و جلوگيري از انحرافات دين را مهم ترين انگيزه امام حسين(ع) براي قيام عاشورا بيان کرد و ابراز داشت: به يقين يکي از نيازهاي امروز جامعه اسلامي، فراگير شدن پيام هاي عاشورا است که متأسفانه امروز کمتر مورد توجه قرار مي گيرد.

اين مقام مسؤول، امام حسين را بهترين الگو براي نسل جوان در همه ابعاد معرفي کرد و گفت: بايد بکوشيم که فرهنگ عاشورا و کربلا و سيره و منتش امام حسين(ع) در همه ابعاد فراگير شود چراکه تنها بصيرت عاشورايي است که مي تواند اسلام را زنده نگه دارد و اين مهم تنها در سايه توجه به شعور حسيني در مجالس عزاداري محقق مي شود.


حجت الاسلام اسلامي در پايان با اشاره به پراکندگي شهرستان کوهرنگ و در پيش بودن فصل سرما و عدم گازکشي در بسياري از روستاهاي اين منطقه اظهار داشت: متأسفانه در بسياري از روستا لوله کشي مخصوص گاز صورت گرفته اما هنوز قابل استفاده نيستند که مي طلبد مسؤولان نسبت به اين امر مهم اهتمام ويژه داشته باشند.
 
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۲:۵۳

15 Feb 2020