۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۲۴۹۶۰

برگزاري نشست ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت هاي ملي و مذهبي شهرستان کوهرنگ

برگزاري نشست ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت هاي ملي و مذهبي شهرستان کوهرنگ
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام علي نصيري با بيان اين خبر گفت: به مناسبت برنامه ريزي و هماهنگي هفته ولايت، نشستي بدين منظور با اعضا ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در فرمانداري کوهرنگ برگزار شد.
 
نصيري در اين نشست  به نقش ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در نشر فرهنگ ديني در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: هر کدام از اعضا ستاد با توجه به زير مجموعه ها نقش مهمي در گستره ي فرهنگ ديني دارند و اميد است با اين نشست برنامه هاي پرمحتوايي به مناسبت هفته ولايت در سطح شهرستان برگزار شود.
 
در ادامه زمانپور فرماندار کوهرنگ بيان کرد: مردم بايد قدرشناس جايگاه مهم و ارزشمند ولايت باشند چرا که حضورو جايگاه ارزشمند رهبري در ايران اسلامي به وضوح مشخص و روشن است و در تمام مقاطع مختلف و در پيچ هاي تاريخي اگر رهنمودها،بيانات و ارشادات ولي امر مسلمين نبود،ايران اسلامي از پيچ هاي تاريخي به سلامت عبور نمي کرد.
 
در ادامه اين نشست، برنامه هاي ديني و فرهنگي هفته ولايت از جمله آذين بندي ادارات،اجراي برنامه محوري بخشداران با حضورمردم،برگزاري برنامه محوري ولايت در حسينيه حضرت محمد رسول الله(ص)،برگزاري دعاي پرفيض عرفه تدوين و برنامه ريزي شد.
 
گفتني است، برگزاري همايش شعر و ادب، تجليل از خانواده هاي سادات شهرستان،جلسات بصيرتي،تجليل از جانبازان،ديدار با خانواده شهدا و ديدار با ايتام سادات از ديگر برنامه هاي مصوب نشست اعضا ستاد ساماندهي شهرستان کوهرنگ بود.
 
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۵:۰۱

30 Dec 2019