۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۲۴۹۲۱
رئيس کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن خبر داد:

اهدا ۱۹ کيلوگرم عسل به مددجويان

رئيس کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن از اهداي ۱۹ کيلوگرم عسل به مددجويان اين شهرستان توسط خيرين خبر داد.
اهدا ۱۹ کيلوگرم عسل به مددجويان
به گزارش جهانبین نیوز ابراهيم بهدارود رئيس کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، گفت: طرح نحل يکي از طرحهاي موفق است که در اين اقدام زنبورداران تعدادي از کندوهاي خود را به نيت زکات مستحبي در نظر مي گيرند و در دوره هاي برداشت عسل، محصول آن را براي فقرا و نيازمندان اختصاص مي دهند.

بهداروند ترويج زکات و استفاده از ظرفيت هاي حداکثري مردم و باغداران و کشاورزان را از اهداف طرح نحل اعلام کرد و گفت: در اين طرح پلاک هاي مخصوصي با حکاکي احاديث و آيات مربوط به زکات تهيه و بر روي کندوهاي زنبور عسل نصب مي شود.

وي گفت‌: در اين طرح که با مشارکت زنبورداران اجرا مي‌شود هر زنبوردار بسته به نيت خود يک يا چند کندوي زنبور عسل خود را در راستاي اجراي طرح زکات به کميته امداد اهدا مي‌کند.

بهداروند تصريح کرد: در راستاي اجراي طرح نحل يک خير از شهرستان بن ۱۹ کيلوگرم عسل جهت توزيع ميان خانواده هاي تحت حمايت اهدا نمود.

بهداروند افزود: اين خير که به خواسته خود نامش ذکر نمي شود هر ساله در راستاي اجراي اين طرح مقاديري از عسل توليدي خود را به محرومين و خانواده هاي تحت حمايت اهدا مي کند.

وي خاطر نشان کرد: علارقم وجود مشکلات مالي و باري براي اين خير ۱۹ کيلوگرم عسل گون خالص اهدا شده و توسط مددجويان اين شهرستان که سفيران امداد هستند توزيع خواهد شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۵۳

24 Jan 2020