۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۲۴۹۱۶
سردار ياري فرماندهي انتظامي استان در افتتاحيه کلانتري 12 لردگان؛

امروزه امنيت جمهوري اسلامي ايران، مديون خون شهدا، درايت و هوشمندانه رهبري عظيم الاشان انقلاب اسلامي است

کلانتري 12 جانبازان لردگان صبح امروز باحضور سردار ياري فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري، فرماندار، خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولين شهرستان لردگان افتتاح شد .
امروزه امنيت جمهوري اسلامي ايران، مديون خون شهدا، درايت و هوشمندانه رهبري عظيم الاشان انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، سردار ياري فرماندهي انتظامي استان چهار محال و بختياري ضمن حامل پيام سلام، مقام معظم رهبري به مردم استان چهارمحال وبختياري در ديدار با اعضاي کنگره 2400 شهيد اين استان گفت: انقلاب اسلامي تحول عظيمي در دنيا ايجاد کرد اين تحول باعث شد ملل هاي مظلوم بيدار شوند و در مقابل ظالمان زور گو که قرن ها ظلم کردند بايستند.

وي افزود: اين بيداري ناشي از وجود رهبري امام کبير(ره) بود که اين بيداري محقق شد. امروز آوازه امام راحل را در گوشه و کنار دنيا مي بينيم، صاحب نظران، رهبران برجسته دنيا، رواساي جمهور، اساتيد و همه کساني که به نوعي صاحب نظر هستند و در جمع مردم حضور دارند رهبري امام (ره) را يک رهبري بي بديل قرن  مي دانند و مي دانستند.

سردار ياري با اشاره به بيداري اسلامي در منطقه گفت: امام نه تنها باعث شد مردم ايران بيدار شوند بلکه موجب شد همه دنيا بيدار شوند و در مقابل ظلم و ستم با ايستند.

وي افزود: مردم ايران خدا را شاکر باشند و اين افتخار را دارند  که در کنار رهبري عزيز حضرت آيت الله خامنه اي  قرار دارند و همه رهبران دنيا به وجد اين مرد بزرگ و غبطه مي خورند.

ياري در ادامه به سخنان حسن نصرالله اشاره کردند و گفت: رهبر ايران و هم رهبر ماست و امام ما .

وي گفت: امروز به برکت اين نظام، خون شهدا، امام و رهبر عظيم الاشان و مسئولين خدمت گذار، ايران اسلامي امروز ام القراي جهان اسلام است. ايران اسلامي امروز لنگرگاه امنيت، داخلي و بين الملي و ثبات سياسي در منطقه است .

وي به نسل کشي توسط کشور هاي استکبار اشاره کرد و گفت: امروز شاهد نسل کشي در منطقه هستيم که ايران  با قدرت دفاعي و قدرت سياسي  که در منطقه داشت همه اين ها را زمين گير کرد.

فرماندهي انتظامي استان چهار محال و بختياري افزود: سردمداران ايالات متحده آمريکا، عربستان و...  يک مثلث شومي تشکيل دادند براي نابودي ملت هاي اسلامي به خصوص ايران اسلامي که با تدابير، هوشمندانه و درايت مقام معظم رهبري و قدرت دفاعي ايران اين مثلث شوم در هم شکست و موفق نشدند به نتيجه شوم خود دست پيدا کنند.

 وي گفت: الحمدالله ايران اسلامي در منطقه همانند نوري در حال درخشيدن است .

سردار ياري، در خصوص مذاکرات با آمريکا  به سخنان امام (ره) اشاره کرد وگفت:  امام فرموند: آمريکا را زير پاي مي گذاريم و دشمن ما آمريکاست و امام در جاي ديگري اشاره داشتند: مذاکره با آمريکا نداريم و مذاکره با آمريکا ممنوع است.

وي، به قدرت و نفوذ ايران اسلامي در منطقه اشاره داشت: برخي مي خواهند فضاي سياسي را طوري رقم بزنند که همه چيز ايران از دست رفت، ولي بلعکس، قدرت، نفوذ و عظمت ايران اسلامي در منطقه بيشتر و مضاعف شد .

ولي گفت: به برکت خون شهدا و شهداي هسته اي و درايت رهبر عظيم الاشان و به فضل الهي ما در جريان هسته اي آنچه را که بايستي و حق مسلم ماست بدست خواهيم گرفت.
ياري به ديدار مقام معظم رهبري با سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: ايشان فرمودند: از نيروهاي مسلح و نيروي انتظامي راضي هستم و مي بينم که در آمادگي 100 درصدي قرار دارند.

ياري بيان داشت: اگر اين آمادگي و اين شرايط ويژه را نداشتيم دشمن زود تر از اينها به سراغ ما مي آمد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اگر حضور و مشارکت مردم، نمايندگان ولي فقيه در استان و شهرستان ها و روحانيون نبودند يقيناً نيروي انتظامي نمي توانست امنيتي که در شان مردم باشد را ايجاد کند.

فرمانده انتظامي استان چهار محال و بختياري در پايان، به حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري اشاره داشت: مهمترين ماموريت و رويداد سياسي نيروي انتظامي در استان و کشور، انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري است که اميدواريم به خاطر رضاي خداوند و احياي خون شهداي عزيز و وصاياي امام (ره) و رهبري آنچه را که گفتند عمل کنيم، قوميت گرايي و قبيله گرايي را ناديده بگيريم، به قانون احترام بگذاريم و با مشارکت سالم در انتخابات حضور فعال داشته باشيم.

در پايان دومين کلانتري 12 جانبازان  شهر لردگان باحضور سردار ياري، فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري، فرماندار، خانواده معظم شهدا، مردم و مسئولين شهرستان لردگان افتتاح شد .


انتهاي پيام1020ج /630 ل
 
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۵:۳۳

9 Jan 2020