۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۲۴۹۰۷
فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع)در پنجمین روز کنگره شهداي چهارمحال و بختياري:

سوریه مدیون وجود پر برکت شهید همدانی است

فرمانده سپاه استان گفت: اگر شهید همدانی نبود دمشقی وجود نداشت و سوریه مدیون این شهید بزرگوار است.
سوریه مدیون وجود پر برکت شهید همدانی است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع)در پنجمین روز کنگره شهداي چهارمحال و بختياري گفت: برگزاری اولین کنگره و اجلاسیه شهدای استان همزمان شده است با شهادت سردار پر افتخار اسلام حاج حسین همدانی.

سردار محمدسلیمانی افزود: این شهید بزرگوار کسی است که اسوه و پیشکسوت شهیدان و شهادت بوده اگر شهید همدانی نبود دمشقی وجود نداشت و سوریه مدیون این شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به وجود مزدوران صهیونیستی جهانی امریکا و اسرائیل در کشورهای منطقه از جمله سوریه گفت: متاسفانه چندی پیش هم شاهد جان باختن عده ای از مسلمانان و هموطنانمان به دست حکام مهمان کش آل سعود بودیم.

سردار سلیمانی برگزاری کنگره ملی شهدای استان را یک رویداد و رخداد بزرگ فرهنگی دانست و تأکید کرد: ثمره این کنگره در قالب سند و اثر و کتاب برای نسل های آینده باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در غالب کنگره تصریح کرد: 500 هزارسند از شهدای استان چهارمحال و بختیاری جمع آوری شده است که از مهمترین کارهای ستاد کنگره شهدای استان محسوب می شود و بهترین منبع برای داستان نویسی فیلمنامه نویسی و تولید مستندات به حساب می آید.

سردار سلیمانی از به رشته تحریر درآمدن 150 کتاب همزمان با برگزاری کنگره شهدا خبر داد و افزود: فیلم و مستندهایی نیز با موضوع شهید و شهادت به صورت آثار نوشتار و دیداری تهیه شده است.

وی با اشاره به هدایایی که در دیدار با مقام معظم رهبری تقدیم ایشان شد گفت: کوچکترین قرآن کتابت شده، شجره نامه شهدای استان، طومار ولایتمداری مردم استان و کتب تالیف شده درباره شهدا آثاری هستند که بعد از برگزاری کنگره تحویل آستان قدس می شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۹:۱۴

29 Dec 2019