۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۲۴۸۸۴
کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي اردل:

خانواده ستون اصلي سلامت جامعه است

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي اردل گفت:خانواده ستون اصلي سلامت جامعه است زيرا بيشتر الگوهاي رفتاري در خانوده شکل مي گيرد.
خانواده ستون اصلي سلامت جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز، سید اصغر حسینی کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت روز خانواده و تکريم بازنشستگان اظهار داشت: خانواده ستون سلامت جامعه است زيرا بيشتر الگوهاي رفتاري در خانوده شکل مي گيرد.

حسيني با بيان اينکه در تربيت جامعه اصل و اساس خانواده است تصريح کرد: اگر خانواده، يک خانواده اصيل و ريشه‌دار و داراي هويت و تربيت ديني باشد، آن خانواده به فرجام نيک مي‌رسد و جامعه را نيز تربيت خواهد کرد، اما اگر خانواده، يک خانواده ای به دور از معرفت ديني باشد و ناهنجاري‌ها به خانواده نفوذ کند آن خانواده يک خانواده بي‌پايه بوده و براي جامعه به عنوان يک معضل اساسي به حساب خواهد آمد.

وي در ادامه به خانواده‌ها توصيه کرد: زوجين در خانواده مواظب اخلاق و رفتار خود باشند و تلاش کنند با لقمه حلال ارتزاق کنند، چراکه با لقمه حرام نمي‌شود خانواده خوبي را تربيت کرد.

کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي اردل همچنين با بيان اينکه خانواده‌ها مواظب باشند بچه‌ها تربيت غير ديني بر ندارند، تصريح کرد: چرا که بچه‌ها مثل زمين بکر و خالي هستند و هر چيزي که کاشته شود رشد خواهد کرد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۰:۰۱

8 Jan 2020