۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۲۴۸۱۱
به مناسبت کنگره ملي شهداي استان;

هشت برنامه محوري و شاخص در اردل برگزار مي شود

معاون فرماندار شهرستان شهرستان اردل از برگزاري هشت برنامه محوري و شاخص به مناسبت کنگره ملي شهداي استان چهارمحال و بختياري در اين شهرستان خبرداد.
هشت برنامه محوري و شاخص در اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل در جلسه هماهنگي برنامه هاي محوري شهرستان که به مناسبت کنگره ملي شهداي استان در سالن فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد اظهار داشت: آشنايي بيشتر نسل جوان با سيره و شخصيت شهدا در گرو برگزاري اين گونه مراسم است.

صفري افزود: ياد و خاطره شهيدان موجب تحول و رشد معنوي آحاد جامعه و کاهش آسيب هاي اجتماعي مي شود.

وي با اشاره به نقش شهداي والامقام در اقتدار نظام، بيان کرد: هم اکنون به برکت خون شهيدان، انقلاب اسلامي در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

معاون فرماندار شهرستان اردل در ادامه اين جلسه از آماده سازي فضاي شهرهاي شهرستان براي ميزباني از کنگره ملي شهداي استان خبر داد و اظهار داشت:به مناسبت کنگره ملي شهداي استان هشت برنامه محوري و شاخص از تاريخ ۱۵ مهرماه تا ۲۲ همين ماه در سطح شهرستان اردل برگزار خواهد شد.

صفري گفت:برگزاري کنگره شهدا و جامعه ايثارگران/همايش پياده روي خانوادگي کنگره شهدا/کنگره شهدا و اقشار جامعه/کنگره شهدا و دانش آموزان معلمان/کنگره شهدا و جامعه زنان/کنگره شهدا،دانشجويان اساتيد/کنگره شهدا،طلاب و حوزه و کنگره شهدا،نيروهاي مسلح و قوميت ها از مهترين برنامه هايي که به مناسبت کنگره ملي شهداي استان با شکوه خاصي در شهرستان برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۲:۵۰

30 Dec 2019