۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۲۴۷۵۷
در مسابقات فوتبال رد سني جوانان استان;

تيم فوتبال شهدا 8 رزموکت بروجن3 /تيم فوتبال شهدا اردل بار ديگر درخشيد

تيم فوتبال جوانان پايگاه بسيج شهداء اردل با نتيجه 8 بر صفر رز موکت بروجن را شکست داد و با اين پيروزي پرگل به صدر جدول رسيد.
تيم فوتبال شهدا 8 رزموکت بروجن3 /تيم فوتبال شهدا اردل بار ديگر درخشيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  هفت چشمه، تيم هاي فوتبال جوانان پايگاه مقاومت بسيج شهدا اردل و رزموکت بروجن عصر ديروز راس ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختي شهرستان بروجن به مصاف هم رفتند که تيم فوتبال جوانان پايگاهمقاومت بسيج شهدا اردل موفق شد در يک بازي برتر و پرگل ، با نتيجه ۸ بر ۳ حريف بروجني خود را شکست دهد .
 
راشد بهراميان مربي تيم فوتبال جوانان پايگاه مقاومت بسيج شهدا اردل در حاشيه اين بازي در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به شکل‌گيري تيم فوتبال جوانان پايگاه بسيج شهدا اردل در شهرستان اردل از سال گذشته تاکنون اظهار داشت: سال گذشته در نخستين حضور خود در مسابقات استاني موفق شديم با وجود نبود امکانات، مقاوم نخست را کسب کنيم .

بهراميان افزود: البته اين موفقيت به سادگي براي تيم بدست نيامد و حاصل زحمات بي دريغ و بي منت بازيکنان اين تيم بوده است.

وي در ادامه با بيان اينکه با محروميت‌ها تاکنون کنار آمده‌ايم و اين محروميت‌ها نيز ادامه ‌خواهند داشت، تصريح کرد: کنار آمدن با مظلوميت‌ها براي من و بازيکنان اين تيم بسيار مشکل است.

مربي تيم فوتبال جوانان پايگه بسيج شهدا اردل با بيان اينکه چون هزينه‎هاي تيمداري و حضور در دوره مسابقات زياد است، ديگر نمي‎توانم از جيب خودم هزينه کنم، تاکيد کرد: بدون حامي مالي امکان ادامه فعاليت تيم فوتبال جوانان شهرستان اردل وجود ندارد و از طرف ديگر هم نمي‌توانيم ‌در مسابقات استاني شرکت کنيم.

بهراميان گفت: تيم فوتبال جوانان پايگاه بشيج شهدا اردل در حالي اين روزها سردرگم و به دنبال منابع مالي براي ادامه حيات است که بيشتر تيم‌هاي حاضر در اين دوره مسابقات تمرين‎ها و بازي‌هاي تدارکاتي خود را شروع کرده‌اند.

وي همچنين با گلايه از مسئولين شهرستان اضافه کرد: پس از صعود تيم فوتبال جوانان بسيج شهدا اردل به مسابقات کشوري هم از سوي مسئولان شهرستان و استان نه تنها تشويق نشديم حتي استقبالي نيز از تيم نشد و رسانه‌ها نيز در اين‌ رابطه کوچکترين همراهي را نداشتند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۲۶

28 Dec 2019