۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۲۴۷۴۵
مدير کل تعاون کار رفاه اجتماعي استان

متقاضيان کار بايد با تشکيل تعاوني به فعاليت بپردازند تا تسهيلات دريافت کنند

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي تصريح کرد: با توجه به ظرفيت ها و پتانسيلهاي موجود در بخشهاي آب کشاورزي و گردشگري شهرستان کوهرنگ متقاضيان کار بايد با تشکيل تعاوني هايي در اين راستا به فعاليت بپردازند.
متقاضيان کار بايد با تشکيل تعاوني به فعاليت بپردازند تا تسهيلات دريافت کنند
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، مدير کل تعاون کار رفاه اجتماعي استان در کار گروه تخصصي اشتغال شهرستان کوهرنگ، ضمن تسليت جان باختن جمعي از حجاج کشورمان در منا اظهار داشت: بايد صيانت از نيروي کار و ايجاد اشتغال دغدغه اصلي اعضاي کارگروه اشتغال شهرستان کوهرنگ باشد.
 
 مهندس جزايري افزود جهت اشتغال پايدار و بهبود فضاي کسب و کار بايد حمايتها و همکاريهاي مضاعفي از سوي بانکهاي عامل و دستگاههاي اجرايي در شهرستان با تعاملات شايسته و کاهش بروکراسي هاي اداري بتوان به اشتغال رونق بخشيد و اهداف پيش بيني شده در سند توسعه اشتغال شهرستان  محقق گردد.
 
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي تصريح کرد: با توجه به ظرفيت ها و پتانسيلهاي موجود در بخشهاي آب کشاورزي  و گردشگري شهرستان کوهرنگ متقاضيان کار بايد با تشکيل تعاوني هايي در اين راستا به فعاليت بپردازند و اين افراد با دريافت تسهيلات در رابطه با سود تسهيلات مذکور از محل کمک هاي فني  اعتباري حمايت مي شوند.

مهندس جزايري بيان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي با پرداخت تسهيلات از طرحهاي پرورش گياهان دارويي ، زنبورداري ،بسته بندي آب و گردشگري در شهرستان کوهرنگ حمايت مي نمايد.

مدير کل تعاون،کار و رفاه اجتماعي چهار محال و بختياري گغت در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کوهرنگ مبلغ 600 ميليون تومان تسهيلات جهت ايجاد مشاغل خانگي به شهرستان کوهرنگ تخصيص داد.
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۷:۱۸

11 Mar 2020