۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۲۴۷۲۵

جشن بزرگ غدير در بن برگزار مي‌شود

مسئول هيئت يا زينب (س) بن از برگزاري جشن بزرگ عيد سعيد غديرخم در اين شهر خبر داد.
جشن بزرگ غدير در بن برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز حمزه هاشمي مسئول هيئت يا زينب (س) شهر بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: عيد غدير‌خم از بزرگترين اعياد اسلامي و روز کامل شدن دين اسلام است و براي همه بشريت سرنوشت‌ساز است.

هاشمي با اشاره به اينکه عيد غديرخم بهترين روز است، بنابراين بايد فلسفه اين روز به خوبي در جامعه تشريح و تبيين شود، اضافه کرد: عيدغدير عيد ولايت است و در اين روز از خداوند بر پيامبر اکرم (ص) نازل شد که حضرت علي (ع) را ولي و جانشين خود قرار دهد.

وي افزود: با اينکه اقدامات و فعاليت‌هاي خوبي براي بزرگداشت غدير صورت گرفته است، اما شايسته است به اهميت و ارزش اين روز مبارک و اعمال آن بيشتر توجه شود.

هاشمي اظهار کرد: مراسم ويژه و جشن عيد سعيد غديرخم همزمان با شب عيد، در حسينيه مسجد جامع بن برگزار مي‌شود.

مسئول هيئت يا زنيب (س) بن تصريح کرد: جشن بزرگ عيد سعيد غدير، پنجشنبه نهم مهر ماه همراه با ضيافت شام با سخنراني حجت‌الاسلام داداشي از تبريز و با مداحي حاج سعيد جواهري از خوانسار در حسينيه مسجد جامع بن برگزار خواهد شد.

وي از برپايي اجتماع بزرگ علويون در روز غدير خم خبر داد و گفت: مردم ولايت‌مدار شهر بن در روز عيدغدير خم ساعت 9 صبح در مسجد جامع اين شهر جمع شده و به سمت سه‌راه نماز حرکت خواهند کرد.

هاشمي از جمله برنامه‌هاي اجتماع علويون را مديحه‌سراي، سخنراني و مسابقه، عنوان کرد و گفت: اين اجتماع به نماز جمعه پيوسته و بعد از برپايي نماز جمعه آش نذري ميان نماز گزارن توزيع خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۹:۱۵

27 Dec 2019