۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۲۴۷۰۵
مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی د ر راستای تحقق دولت الکترونیک است

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: خدمات غیر حضوری از سوی سازمان تامین اجتماعی د ر راستای تحقق دولت الکترونیک می باشد و این استان پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان خود توانسته است جایگاه قابل قبولی در کشور پیدا کند.
خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی د ر راستای تحقق دولت الکترونیک است
به گزارش جهانبین نیوز مدیر کل تامین اجتماعی استان با اعلام این خبر گفت: اداره کل استان در سه ماهه خرداد لغایت مردادماه سال جاری برای دومین بار متوالی در ارزیابی های صورت پذیرفته از سوی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی در راستای گسترش خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی و با هدف تکریم ارباب رجوع، کاهش مراجعات به شعب وکارگزاریها ،جلوگیری از اتلاف وقت بیمه شدگان، افزایش سرعت واعتبار محاسبات بیمه ای و کاهش سفرهای درون شهری توانست با میانگین ۶۸ درصد برگه های صادره و پرداخت شده در دوره مذکور در بین استانهای کشور مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

غلامرضا محمدی افزود: خدمات غیر حضوری از سوی سازمان تامین اجتماعی د ر راستای تحقق دولت الکترونیک می باشد و این استان پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان خود توانسته است جایگاه قابل قبولی در کشور پیدا کند.

محمدی بیان داشت: بیمه شدگان شعب اداره کل استان چهارمحال و بختیاری شامل بیمه شدگان اختیاری، حرف ومشاغل آزاد ،قالیبافان ،رانندگان و کارگران ساختمانی می توانند با مراجعه به سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir نسبت به دریافت فیش و پرداخت حق بیمه از طریق این سامانه اقدام نمایند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۱:۲۳

7 Jan 2020