۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۲۴۷۰۰
به امامت امام جمعه و با حضور مديرآموزش و پرورش;

اولين نماز جماعت سال تحصيلي جديد در آموزشگاه فروغ دانش اردل برگزار شد

اولين نماز جماعت سال تحصيلي جديد به امامت امام جمعه و با حضور مدير آموزش و پرورش در آموزشگاه فروغ دانش شهر اردل برگزار گرديد.
اولين نماز جماعت سال تحصيلي جديد در آموزشگاه فروغ دانش اردل برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل بعد از اقامه نماز که با شکوه خاصي برگزار گرديد به کشتار زائران خدا در مراسم حج تمتع اشاره و افزود: اين حادثه تلخ آن هم در حرم امن الهي، بهترين نشانه بي تدبيري و بي کفايتي آل سعود در اداره حرمين شريفين است.

سلمانپور افزود: همه دنيا شاهد بودند که در اربعين سال گذشته بيش از ۲۰ ميليون نفر در اجتماع عظيم کربلا شرکت نمودند و به دليل مديريت صحيح و دلسوزانه اتفاق تلخي صورت نگرفت.

وي با بيان اينکه آل سعود در جنايت، نوکري آمريکا، عياشي و بمب باران کردن مناطق مسکوني مهارت يمن دارد و در مديريت حج هيچگونه مهارتي ندارد، تصريح کرد: وقت آن رسيده که با اعتراض جهان اسلام و سپرده شدن مديريت حرمين شريفين به مديريتي عاقل، بار ديگر شاهد تکرار اينچنين حوادث ناگواري نباشيم.

اين مقام مسئول ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتي براي يادآوري نقش ولايت و رهبري در حفظ اسلام، کشور و ارزش هاي ديني در شرايط سخت ابتداي انقلاب اسلامي است.

وي اظهار کرد: با فرمان امام راحل به لزوم دفاع از کشور، ملت ايران به پا خواستند و توطئه دشمنان را در ۸ سال جنگ تحميلي ناکام نمودند.
سلمانپور افزود: امروز نيز آن چيزي که مي تواند استقلال و اقتدار کشور را بيمه نمايد، پيروي از ولايت و عمل نمودن به منويات مقام معظم رهبري مي باشد.

امام جمعه شهر اردل، هفته دفاع مقدس را فرصتي براي شناخت و تجليل شهدا، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتي براي نشان دادن آمادگي دفاعي ملت ايران و اعلام اينکه صاحب اصلي ايران اسلامي، امام زمان (عج) است و اگر کشور مورد تهاجم و حمله از سوي دشمنان قرار گرفت، ملت ايران متجاوزين را به شکست خفت باري خواهند کشاند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۲:۰۱

29 Dec 2019