۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۲۴۶۹۹
تحليلگر مسائل سياسي;

حکومت آل سعود همانند يزيديان است

کارشناس مسائل سياسي با بيان اينکه حکومت آل سعود همانند حکومت يزيديان است گفت: فاجعه منا نشان از اوج جنايت يزيديان است که ديگر لياقت اداره حج و نگهداري و حفاظت از حرم امن الهي را ندارند و مسلمانان نبايد نسبت به اين فاجعه برزگ کوتاه بيايند.
حکومت آل سعود همانند يزيديان است
به گزارش جهانبین نیوز، جواد رئيسي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به فاجعه تاسف باردر سرزمين منا و کشته شدن تعداد زيادي از زائران بيت الله الحرام اظهار داشت: امروز عربستان سعودي تمام وقت خود را براي سرکوب مردم مسلمان عراق، يمن، سوريه، بحرين و عراق گذاشته و در اين کشورها دست به جنايات گسترده اي زده است و دنبال ايجاد اختلاف ميان مسلمان است.

رئيسي با بيان اينکه آل سعود دست به مسلمان کشي در کشورهاي اسلامي زده است، افزود: اين خاندان آتش فتنه را در کشورهاي اسلامي برافروخته و به تجهيز داعش و گروه هاي تکفيري اقدام کرده است؛ لذا فرصت تدبير و مديريت مناسک عظيم و ملي حج را ندارد.

اين تحليلگرمسائل سياسي با بيان اينکه حکومت آل سعود همانند حکومت يزيديان است گفت: فاجعه منا نشان از اوج جنايت يزيديان است که ديگر لياقت اداره حج و نگهداري و حفاظت از حرم امن الهي را ندارند و مسلمانان نبايد نسبت به اين فاجعه برزگ کوتاه بيايند.

رئيسي با بيان اينکه تمام اين فتنه هاي زير سر آمريکاي جنايتکار است بيان کرد: آمريکا علاوه بر حمايت از رژيم صهيونيستي و آل‌سعود بين مسلمانان اختلاف‌افکني مي‌کند و تلاش‌هاي ضد اسلامي و ضد انساني خود را ادامه مي‌دهد و به زودي با ياري خدا خواهيم ديد که اين فتنه هم خاموش و پرچم اسلامي در سراسر دنيا برافراشته مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۰:۳۸

4 Feb 2020