۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۲۴۶۹۴
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

مسئولین بدانند که تا ابد مدیون خون شهدا هستند/ برگزاری انتخابات بدون حب و بغض های شخصی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در برگزاری انتخابات باید حب و بغض های شخصی را کنار گذاشت و از همه امکانات برای تامین امنیت انتخابات و برگزاری سالم و باشکوه آن بهره گرفت.
مسئولین بدانند که تا ابد مدیون خون شهدا هستند/ برگزاری انتخابات بدون حب و بغض های شخصی
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی در جلسه شورای اداری ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه منا اظهار داشت:متاسفانه ۱۶۹ کشته، ۴۶ مجروح و ۲۹۸ مفقود، آمار کشور ما در حادثه دلخراش منا که تعدادی از آن ها نیز از هم استانی های ما گزارش شده است

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور برنامه های خود را در نیویورک به احترام تشبع جنازه کشته شدگان منا نیمه کاره رها کرد بیان داشت: به دلیل اهمیت این حادثه رئیس جمهور بعد از سخرانی در مجمع سازمان ملل برای تشیع ۱۳۱ کشته شده در حادثه منا که همان روز اول فوت کرده‌اند، به کشور باز می‌گردند.

سلیمانی تاکید کرد: همه مردم استان باید حضور گسترده ای در مراسم تشیع داشته باشند چرا که حضور مردم به دو دلیل اهمیت دارد یکی اینکه مردم همدردی خودشان را با خانواده‌های داغدار این عزیزان نشان می‌دهند و دیگری اینکه این حضور نشانه اعتراض و محکومیت آل‌سعود خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن عید بزرگ غدیر خم، خاطر‌نشان کرد: اهمیت، حقانیت و مظلومیت امامت و ولایت امام علی باید به گوش جهانیان برسد.

وی به ایام و هفته دفاع مقدس اشاره و بیان داشت: این هفته بسیار اساسی و مقدس است و از بعضی از مدیران ادارات و سازمان‌های استان گله‌مندم که چرا در هفته دفاع مقدس و در آستانه برگزاری کنگره شهدا هنوز نهاد زیر دستشان رنگ‌و بوی دفاع و شهادت را به خود نگرفته است.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: خسران از دست دادن شهدا هم برای خانواده‌های آنها، هم برای استان و هم برای کشور است ولی برکتی که خون این شهدا برای کشور داشته باعث به وجود آمدن حماسه عظیمی برای کشور شده که به هیچ کشور استعماری و مستبدی اجازه دست‌اندازی به این مرز و بوم را نخواهد داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اهمیت کار شهدا را در چند بعد برسی کرد و بیان داشت: به برکت خون شهدا حماسه هشت سال دفاع مقدس در طول تاریخ باقی خواهد ماند، انسجام ملی و اسلامی، اطاعت از رهبری و حفظ کیان اسلام و ایران به برکت این خون است و خون شهدا انقلاب و اسلام را بیمه کرده و اصطلاحا نوعی پدافند غیر عامل به وجود آورده است، قدرتمند کردن ایران در مراودات و گفتگوهای جهانی و در نهایت اینکه مسئولان و مردم باید احساس بکنند که تا ابد مدیون خون شهدا و خدمتگزار خانوده‌هایشان هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در پیش است اظهار داشت: باید همه بخش ها برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور و حماسی تلاش خود را به کار گیرند.

سلیمانی با تاکید بر خودداری مدیران اجرایی از جانبداری به نفع یا ضرر کاندیدایی، تصریح کرد: باید حب و بغض های شخصی را کنار گذاشت و از همه امکانات برای تامین امنیت انتخابات و برگزاری سالم و باشکوه آن بهره گرفت.

سلیمانی دشتکی، مدیریت جهادی را لازمه تحقق برنامه ها دانست و گفت: مدیران ضمن اجرای کامل قانون باید از مانع تراشی در اجرای امور بپرهیزند.


انتهای پیام/۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۹:۴۰

27 Dec 2019