۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۲۴۶۹۳
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آمادگی کامل و همه جانبه برای برگزاری با شکوه کنگره دو هزار و ۴۰۰ شهید استان

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان گفت:جمع آوری 500 هزار سند از شهدای چهارمحال و بختیاری کاری بسیار ارزشمند و بزرگی در راستای این رویداد فرهنگی است.
آمادگی کامل و همه جانبه برای برگزاری با شکوه کنگره دو هزار و ۴۰۰ شهید استان
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ، سردار رضا محمد سلیمانی در شورای اداری استان اظهار کرد: این استان آمادگی کامل و فراهم سازی همه زیر ساخت ها و زمینه ها برای برگزاری با شکوه کنگره دو هزار و ۴۰۰ شهید استان را دارد.

وی از چاپ و رونمایی ۱۰۵ جلد کتاب هم‌زمان با این کنگره بزرگ خبر داد و بیان کرد: این کتاب‌ها خروجی برگزاری بیش از دوهزار یاواره شهدای شهری و روستایی طی سال‌های گذشته است.

محمدسلیمانی با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار سند از شهدای استان جمع آوری شده افزود: به اعتراف همه کارشناسان و برجستگان حوزه ایثار و شهادت اگر استان برای برای برگزاری این کنگره هیچ اقدامی هم انجام نداده باشد، جمع‌آوری این تعداد اثر خود کاری بسیار بزرگ و ارزشمندی و ماندگاری است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری کنگره شهدای استان یک رویداد بزرگ فرهنگی است گفت: افتتاحیه این کنگره در روز ۱۵ مهرماه هم‌زمان با سال‌روز سفر رهبر معظم انقلاب به استان در سال ۷۱ با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه پاسداران در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‎شود.

فرمانده سپاه استان با اشاره برگزاری بیش از دو هزار یادواره شهدا با عنوان به استقبال کنگره شهدا استان تصریح کرد: همدلی و هم‌زبانی بسیار بالایی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی در میان مسئولان استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها و مسئولان نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره شهدای استان مسئول هستند بیان داشت :برخی دستگاه ها ی استان نسبت به گرامیداشت هفته دفاع مقدس کم لطفی کرده اند.

وی ادامه داد:برنامه‌ریزی و فضاسازی و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس تنها بر عهده سپاه پاسداران نیست، بلکه تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارای نسبت به این هفته مسئول هستند.

محمدسلیمانی بیان داشت: در شرایطی که سپاه پیش از آغاز هفته دفاع مقدس با روابط عمومی‌های ادارات جلسه هماهنگی و آمادگی برای استقبال و گرامی‌داشت را برگزار و مقرر شده روابط عمومی‌ها نسبت به فضاسازی ورودی‌های ادارات خود برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، اما متاسفانه این مهم به نحو شایسته تحقق پیدا نکرد.

وی از دیدار اعضای کنگره شهدای استان با رهبر معظم انقلاب خبر داد و تاکیدکرد: زمان برای فضاسازی و آمادگی استقبال از این کنگره بزرگ محدود است بنابراین همه باید دست به دست هم بدهیم و دِین خودمان را به استان و شهدا ادا کنیم.

سردار سلیمانی از دیدار مسئولین ستاد کنگره با مقام معظم‌ رهبری(مدالضله العالی) خبر داد و افزود: در این دیدار آثاری همچون طومار ولایتمدار و میثاق مردم استان با شهدا، کوچکترین قرآن دست نوشته، شجره نامه شهدای ۲۴۰۰ شهید استان چهارمحال وبختیاری و کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدا از طرف مردم استان و ستاد کنگره شهدای استان تقدیم رهبر عالی قدر خواهد شد.


انتهای پیام /۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۸:۰۲

27 Dec 2019